show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2008 22:33 #742634
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
de kap gaat dit weekend in de droogcabine bij terberg, maandag het uurtje tot het eten aan de slag met schuren en dinsdagavond spuiten. (is de planning:D)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-12-2008 22:56 #742636
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Ik heb inmiddels al een beetje spijt dat ik de motorkap mee heb verkocht. Nu ik weet dat ik mijn 360 ook ga lassen/spuiten moet ik dadelijk ook mijn motorkap gaan uitdeuken... Maar ach, je blijft bezig zo he
Hier had hij net zo erg in de weg gestaan als bij jou thuis

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-12-2008 22:59 #742638
door Anjo van den Akker
erik heeft een paar heule mooie kappen staan, misschien kan hij wat voor je betekenen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2008 11:15 #742666
door V300 register
Ongetwijfeld!
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2008 15:56 #742710
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Da's nou het voordeel van een tuinhuis; je kunt er ongemerkt allerlei spul in droppen. Mijn groene kap staat er, een compleet interieur, voorbumper, straks nog wat portieren...
Ohja, en een kast vol met klein grut.
Maar weer terug naar Anjo's vlammenwerper.:+
Ohja, en een kast vol met klein grut.
Maar weer terug naar Anjo's vlammenwerper.:+
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
05-12-2008 17:17 #742720
door V300 register
Stijgt 'ie trouwens al op? Of wil dat nog niet echt lukken?
volvofiel;78693 schreef : Maar weer terug naar Anjo's vlammenwerper.:+
Stijgt 'ie trouwens al op? Of wil dat nog niet echt lukken?

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2008 18:10 #742725
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Hij stijgt niet op, hij lanceert je wel:humor:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2008 18:26 #742727
door Anjo van den Akker
hehe, sinds die middendemper ertussenzit komen er geen vlammen meer uit trouwens:+
maar goei, de uitlaatlijn word toch drastisch veranderd begin volgend jaar.
maar goei, de uitlaatlijn word toch drastisch veranderd begin volgend jaar.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2008 21:59 #742755
door Anjo van den Akker
net even zitten stoeien met de bluetooth, maar heb het installatie cdtje niet meer (dacht het een jaar geleden niet meer nodig te hebben met de ingebruikname van de nieuwe telefoon, tot ik de sloot in fietste.)
heb nl een fototje van de euh, 4e of 5e? velg die ik verrot gereden heb, en ook nu weer staat het stuur leuk scheef:D
was even aan het spelen en op een rotonde waar ik meestal niet drift omdat deze rotonde net na de shell is (en er ligt dan ook in een gedeelte van de bocht vaak een hoop diesel op het asfalt van vrachtwagens) ging het mis.
ik lag mooi in een goede hoek en een leuke snelheid schuin op de weg, met een lekker hoog toerental tot ik ineens vol onderstuur kreeg en de wagen recht op de zijkant van de rotonde afging, direct ging ik van het gas af, stuur recht remmen en normaal de bocht door proberen te sturen, wielen voor blokkeerden voluit dus de auto bleef rechtdoor glijden, snelheid was er nu aardig uit dus remmen los, stuur recht en nog een keer wegsturen maar weer ging de auto rechtdoor (lag dus echt veel diesel!) rustig remmen en nu liet ik op 't laatste moment m'n rem los (inmiddels remmend zonder blokkerende wielen) en klapte met rv de buitenrand van de rotonde op (vluchtheuvel van een cm of 15 hoog) met inmiddels nog maar een gangetje of 15kmh
er viel normaal mee weg te rijden en in eerste instantie kon ik alleen maar erom lachen maar al gauw bleek het stuur (weer) scheef te staan. planning voorwielophanging/subframe vervangen word dus iets aangepast, dit word bijna prioriteit nummer 1, enkel de ingedachte aanpassingen mbt remmerij gaan nog wat op zich laten wachten. op de desbetreffende rotonde word door mij nu niet meer gedrift:+.
dit was dus weer een stukje uitvoering Race It > Break It volgens m?n onderschrift, de Fix It laat nog even op zich wachten (morgen wel wieltje wisselen) en uiteraard gaan we weer voor de Repeat (met de hoop om dan een keer Break It en Fix It over te slaan..)
heb nl een fototje van de euh, 4e of 5e? velg die ik verrot gereden heb, en ook nu weer staat het stuur leuk scheef:D
was even aan het spelen en op een rotonde waar ik meestal niet drift omdat deze rotonde net na de shell is (en er ligt dan ook in een gedeelte van de bocht vaak een hoop diesel op het asfalt van vrachtwagens) ging het mis.
ik lag mooi in een goede hoek en een leuke snelheid schuin op de weg, met een lekker hoog toerental tot ik ineens vol onderstuur kreeg en de wagen recht op de zijkant van de rotonde afging, direct ging ik van het gas af, stuur recht remmen en normaal de bocht door proberen te sturen, wielen voor blokkeerden voluit dus de auto bleef rechtdoor glijden, snelheid was er nu aardig uit dus remmen los, stuur recht en nog een keer wegsturen maar weer ging de auto rechtdoor (lag dus echt veel diesel!) rustig remmen en nu liet ik op 't laatste moment m'n rem los (inmiddels remmend zonder blokkerende wielen) en klapte met rv de buitenrand van de rotonde op (vluchtheuvel van een cm of 15 hoog) met inmiddels nog maar een gangetje of 15kmh
er viel normaal mee weg te rijden en in eerste instantie kon ik alleen maar erom lachen maar al gauw bleek het stuur (weer) scheef te staan. planning voorwielophanging/subframe vervangen word dus iets aangepast, dit word bijna prioriteit nummer 1, enkel de ingedachte aanpassingen mbt remmerij gaan nog wat op zich laten wachten. op de desbetreffende rotonde word door mij nu niet meer gedrift:+.
dit was dus weer een stukje uitvoering Race It > Break It volgens m?n onderschrift, de Fix It laat nog even op zich wachten (morgen wel wieltje wisselen) en uiteraard gaan we weer voor de Repeat (met de hoop om dan een keer Break It en Fix It over te slaan..)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-12-2008 22:11 #742760
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
1. Je moet melding maken bij de gemeente of RWS. Zit nog wel een klein kansje op schadevergoeding als je max 15 km per uur reed. Foto's maken kan helpen je claim te ondersteunen.
2. Ik heb complete voorbalken etc liggen. Omdat jij het bent mag kan je deze bij mij op de (nieuwe) brug verwisselen en de voorbalk is gratis.
3. Pappa Erik spreekt: besteed de volgende keer iets meer tijd aan risico-analyse; wegdek, medeweggebruikers, politie-route, diesel op wegdek, stroefheid van het asfalt, uitwijkmogelijkheden, mogelijke gevolgen als het mis gaat. Een Volvo 300 is best wel veilig, maar kent ook zijn limieten. En we willen je nog lang niet kwijt.
2. Ik heb complete voorbalken etc liggen. Omdat jij het bent mag kan je deze bij mij op de (nieuwe) brug verwisselen en de voorbalk is gratis.
3. Pappa Erik spreekt: besteed de volgende keer iets meer tijd aan risico-analyse; wegdek, medeweggebruikers, politie-route, diesel op wegdek, stroefheid van het asfalt, uitwijkmogelijkheden, mogelijke gevolgen als het mis gaat. Een Volvo 300 is best wel veilig, maar kent ook zijn limieten. En we willen je nog lang niet kwijt.
Moderators: Mark Smeets