anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
huuh mis ik iets?:wtf::snif:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Niet qua karakter:y:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
heel erg kinky; FLAK/TOK RAKETAKTAKTAKTAK POEFFFFFF
driven & owned door een 19 jarig jochie die elke week het olieplasje op z'n parkeerplek al op stond te ruimen:D
we love maintenance!! :worship:
murrege ga 'k weer ff op pad trouwens, moet een setje riemen wisselen van een 77er vario in warder!
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Kevin;77777 schreef : Pardon? Ik zou toch liever dergelijke uitspraken bannen uit een Volvo-forum! GOLF? Dat is een scheldwoord! Vooral in combinatie met jongeren. En dan zeker als hetgeen wat achter het stuur zit een petje draagt! En dan al helemaal is diegene een poging doet om de zijkant uit je 360 te rijden! :@
Gelukkig zijn er mensen die zelf opletten en het asociaal rijgedrag van een ander op tijd inschatten. Anders had mijn 360 een iets andere vorm gekregen vanavond.
WaterGOLF of GOLFbal zijn nog net toegestaan gok ik zo.

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
kicke man, nu heb ik dus ook al aan een b14.0 gesleuteld:D
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
en jij kan zelf toch ook wel een beetje rommelen kevin?:lol:
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ook alle lettertoevoegingen van alle nummers al gehad?AvdAkker;77843 schreef : b14.0/b14.1/b14.2/b14.4/b172 heb ik tot nu toe al gehad, hoef qua 1400 alleen nog maar een keer een b14.3 te proberen:D
en jij kan zelf toch ook wel een beetje rommelen kevin?:lol:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
tot nog toe 4x pulsair, 2x egr en 1x een combinatie van pulsair en egr, dubbel ellende dus!!, nog geen storingen e.d. in gehad, en daar wou ik me eige voorlopig ook nog niet echt in verdiepen:+
in totaal zit ik al op 30+ auto's.. en tot nu toe is er geeneen er slechter op geworden..
goh ik kan maar weinig zin opbrengen om aan m'n eigen wagen wat te doen zeg! als ik morgen toch nog vuile handen heb ros ik de aandrijfassen ff los van de te reviseren achteras, dan ga ik die van de week toch echt maar vast revizeren, anders komt daar ook tot de lente niets van terecht..