Agressie in het verkeer
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ook als je met je gewone toetertje even iemand groet kun je zo'n bon krijgen hoor. Dat heeft niks met enkel- of meertonig te maken.General Custom;194964 schreef : Met zulke prijzen gaat er dus definitief een streep door de luchthoorn
Een melodietje mag natuulijk helemaal niet, maar meertonig is geen probleem zolang ze maar allemaal tegelijk blazen.
- V300 register
- Verbannen
-
flyhart;194989 schreef : Voetganger die door rood loopt, 65?, hahaha moeten ze 1 dag met z'n allen in amsterdam gaan staan, hebben ze de maandquota ook weer gehaald
Maar dat bedrag is redelijk terecht. Een vrij gevaarlijke overtreding, en een goed te betalen bekeuring. Deze zou van mij dan nog wel wat hoger mogen richting de ?100 of zo.
Aan de bekeuringen te zien is het veiliger om midden in Amsterdam door rood te lopen (?65), dan met de auto te parkeren op taxistandplaats (?85) :S
Ook 13km te hard rijden met de auto is blijkbaar al gevaarlijker dan als voetganger su?cidaal de weg over te rennen :wtf:
- V300 register
- Verbannen
-
Bodejodel;194993 schreef : Ook als je met je gewone toetertje even iemand groet kun je zo'n bon krijgen hoor. Dat heeft niks met enkel- of meertonig te maken.
Een melodietje mag natuulijk helemaal niet, maar meertonig is geen probleem zolang ze maar allemaal tegelijk blazen.
Ik ken eigenlijk niemand die voor de gewone toeter een bekeuring heeft gehad. Ik denk dat dat wel mee zal vallen als je niet het Wilhelmus speelt op de snelweg

Die luchthoorn die ik heb liggen heeft zo'n Dukes of Hazzard melodie :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;194994 schreef : Aan de bekeuringen te zien is het veiliger om midden in Amsterdam door rood te lopen (?65), dan met de auto te parkeren op taxistandplaats (?85) :S
Ook 13km te hard rijden met de auto is blijkbaar al gevaarlijker dan als voetganger su?cidaal de weg over te rennen :wtf:
hahaha, Nou in amsterdam is het sowieso veiliger om door rood te lopen dan op de taxistandplaats te gaan staan. Want dan word je meteen in elkaar getimmerd door die chauffeurs

Voorts is het in Amsterdam dusdanig gebruikelijk om door rood te lopen, als het kan. Weet niet of je ooit bij de munt of bij b.v. de overgang van centraal station naar damrak bent geweest? het is bijna gevaarlijker om dan niet met de massa mee te lopen
- V300 register
- Verbannen
-
In dat geval is Amsterdam niet zo'n goed voorbeeld dan, maar vaak gaat dit wel op als je begrijpt wat ik bedoel.
- V300 register
- Verbannen
-
General Custom;195001 schreef : In dat geval is Amsterdam niet zo'n goed voorbeeld dan, maar vaak gaat dit wel op als je begrijpt wat ik bedoel.
Toen ik in Tilburg was dit weekend (pfff, carnaval). Verbaasde ik iedereen ook door zomaar door te lopen terwijl het rood was

- Mark Smeets
- Moderator
-
flyhart;195002 schreef : Toen ik in Tilburg was dit weekend (pfff, carnaval). Verbaasde ik iedereen ook door zomaar door te lopen terwijl het rood was
Nou hier in Eindhoven is het ook een gewoonte hoor, ik kijk niet eens meer naar de verkeerslichten, alleen of er auto's aankomen

Ik zou per dag alleen al 6 keer 65 euro moeten betalen, en dan ligt de TU al meteen aan het station :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
Vraagje: bij een zebrapad is rood licht toch niet bindend voor voetgangers?
edit: ik zal deze offtopic berichten zo meteen afsplitsen in een ander of apart topic.
edit: DONE