Agressie in het verkeer
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik ga mezelf toch nog een keer verdedigen:setsunakaede;180270 schreef : Uuhhmmmm... Omdat ik met 130kmh een stel treintje-rijdende 20tonners aan het inhalen ben, en daar tussen duiken NOG gevaarlijker is...?
Als ik kan, ga ik aan de kant. Laat hem maar tegen een boom dood rijden en niet tegen mij.
:cry3:Dat was nou juist het hele probleem: dat deed betreffende pipo niet :cry3:
www.autojunk.nl/2011/07/bmw-rijder-ziet-een-gaatje-of-toch-niet
Dit gebeurde mij dus een tijdje terug ook bijna, maar ik reed netjes rechts. Sterker: Ik reed rechts, met het knippertje aan voor de (gecombineerde in/-)uitvoegstrook, als je van de A9 de A5 op wil . Betreffende maserati kwam van rechts met een noodgang (ik reed een dikke 120 en hij kwam me rechts voorbij alsof ik stil stond), reed bijna mijn bumper er af op weg naar de linker baan A9, reed bijna de bumper van de auto die daar reed er af, en reed vervolgens bijna de bumpers er af toen hij 1 auto verderop weer dezelfde 2 banen naar rechts schoof, door een gat heen waar hij niet in paste.
Ik dacht echt dat ik in een kettingbotsing terecht ging komen...
Sorry jongens, maar dan bel ik dus ?cht WEL he. Dan maar een "landverrader". Mijn gezin gaat voor.:flame:
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
uiteindelijk remmen ze toch wel want ze weten dat ze fout zitten.... wel een hoop misbaar vanuit de cockpit, seinen toeteren etc. tot aan de afrit waar hij er weer af moest. (m.a.w. zoveel haast had ie nou ook weer niet)
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
punkazz;180146 schreef : Is alleen het eerste stukkie hoor, daarna wil je gewoon weer een 5-bak
Daarnaast: ik ben weer eens onder de 1 op 10 gedoken met bijna alleen maar stadsritjes...
Mja, jammer als je een 4-bak hebt.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Alles best zolang het maar niet in je eigen broek isBodejodel;182049 schreef : Bij voorkeur over de auto of broekspijpen van de agressor... :hmmz: