Agressie in het verkeer
- V300 register
- Verbannen
-
Ik parkeerde namelijk bij Action voor de deur, en zo ongeveer meteen kwam er iemand heel enthousiast de Volvo bewonderen! Hij had zelf ook zo'n auto gehad, en vond het erg leuk om er nog eens rond te lopen en in te zitten. Ik heb hem een flyer gegeven, en hij was benieuwd naar de website!
Een ding weet ik nu zeker. Ook maar ??n zo'n leuke reactie, van iemand die oprecht interesse toont in de auto, maakt al die vervelende en agressieve situaties ruimschoots goed :y:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik heb maar niet eens gereageerd...
Vroeger werd ik dan ook agressief. Was eens op pad in een 300C 5.7 Hemi en dat wekt jalouzie van anderen op ofzo... en iemand voor me ging me ZO enorm treiteren, uit het niets... dat ik 'm ingehaald heb, de auto heb stopgezet en ben uitgestapt. Diegene is toen omgedraaid en heel snel weggereden... die agressie heb ik gelukkig niet meer. Ik haal mn schouders maar op en denk van, ach gelukkig ben ik zelf niet zo opgefokt!
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;194952 schreef : weten jullie dan niet wat het je kan kosten als je hem een keer voor de lol gebruikt? ik zou ze zelf bijna demonteren
sinds 1 januari 2012:
DRIE HONDERD VEERTIG EURO
Overigens is dit bedrag
edit; zoals verderop aangegeven kost door rood rijden "slechts" 220 euro....
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Maar dat is wel echt heel hoog! Daar heb je een complete auto voor! Dat kan echt niet hoor! Financi?le tekorten misschien de rede? Met zulke prijzen gaat er dus definitief een streep door de luchthoorn

@ Anjo, het werkt dus ook! Ik dacht iets van ?100-?150, maar voor ?340 laat zelfs ik het uit mijn hoofd

- V300 register
- Verbannen
-
www.om.nl/onderwerpen/verkeer/thema's/boetetarieven/
Kijk nu wel twee keer uit als ik eigenlijk net niet meer normaal kan afremmen voor rood licht met m'n volgeladen busje. Dan maar toch liever de hele lading op z'n kop.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-