De Sloopregeling, Het Topic
- V300 register
- Verbannen
-
v0lv0freak;114793 schreef : terwijl bewezen is dat een Hummer uiteindelijk net zo milieuvriendelijk is dan een prius, als je alles meeneemt :lol:
Nouja, ik lees net zo goed wetenschappelijke onderzoeken die het omgekeerde beweren, dus ik ga er van uit dat de waarheid ergens in het midden ligt. Het zal mekaar niet veel ontlopen allemaal.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Als ik het zo zie zeg ik dat die S80 van 2005 is. (modeljaar)
Slijp dan gewoon het typeplaatje er uit, zodat je geen chassisnr enzo meer hebt. En dan kan je nergens meer zo'n auto invoeren. Effectiever, milieuvriendelijker en men kan de onderdelen nog hergebruiken op en een andere Volvo dan in plaats van in Zweden nieuw te bestellen / maken.
Ik wist dat die Amerikanen het niet helemaal snap, maar dit is echt belachelijk! :grr:
- V300 register
- Verbannen
-
Jos360;114794 schreef : Nouja, ik lees net zo goed wetenschappelijke onderzoeken die het omgekeerde beweren, dus ik ga er van uit dat de waarheid ergens in het midden ligt. Het zal mekaar niet veel ontlopen allemaal.
Naar ik heb begrepen ligt het omslagpunt bij 2 ton... de gemiddelde automobilist rijdt niet eens zo veel met 1 wagen, maar ala.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-