De Sloopregeling, Het Topic
- V300 register
- Verbannen
-
Fran?ois;109905 schreef : Oei, dat doet pijn, ik zag onder andere een V40 en een V70.
Hopelijk worden de goede onderdelen er eerst afgeschroefd.
Straks is er geen spatbord of deur meer te vinden van een Golf IV.
En die Alfa, die mooie BMW, of die bijna nieuwe Lupo, wat een
kapitaalvernietiging............en zelfs de C-klasse van Mercedes moet
eraan geloven.
Tja, en dat alleen maar om de lokale autoindustrie uit het slop te trekken. Goede opmerking van de Bovag laatst, 'dat een kwart van de dealers failliet gaat is niet erg, we hebben er toch te veel'. Ok, mee eens, maar waar moeten die mensen nu werken?
Oh nee, het ging om het milieu, zodat de volgende generaties kunnen genieten van de schonere lucht. Dan helpt een afvalberg ze om er beter bij te kunnen. :crazy2:
Ik snap ze niet, echt niet. Dit wanbeleid zou ik m'n kinderen niet in de maag willen splitsen. (nu heb ik ook absoluut niets met kinderen, wil ze niet en krijg ze niet, dus dat scheelt ook weer)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
zou je dan eens niet die koppakking vervangen:yummie:volvofiel;110066 schreef : Tsjonge, dat lijkt de DLS wel!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
dus dat is wel erg mooi. En tjsa, voro de rest staan er allemaal wel nette niet oude auto's tussen zeg...

- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;107965 schreef : De Volvo van Noud is ook richting sloop gegaan. Hij heeft er zelf al e.e.a. aan nuttige spullen van af gehaald (mistlampen, velgen)...
Ik heb de spullen opgehaald. Sympatieke gast trouwens. Misschien zijn we wel iets te hard voor hem geweest. Het is natuurlijk jammer van weer een 360 die weg is en ik zag het toch nog bij hem kriebelen toen ik met m'n glimmende bolide aan kwam zetten.

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
Hoe vervelend het ook is, je zal je er bij neer moeten leggen, anders zou je wel eens niet in staat kunnen zijn om de eigenaren die de wagens wel op de weg wil houden te helpen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik zal me wat inhouden en me verder positief op de hobby gaan storten als de wonden weer geheeld zijn.