De Sloopregeling, Het Topic
- Mark Smeets
- Moderator
-
[YOUTUBE]jQYOFMHjyHQ[/YOUTUBE]
De auto van trabitom (ook hier op het forum aangemeld).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
"H? buurman, parkeer morgen even aan de achterkant, dan is de achterbumper ook gedaan!"
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik maar denken, ik k?n dat kenteken ergens van... het komt me z? bekend voor...Stefan;107900 schreef : Ik denk dat ??n van de eerste 340's al ten prooi is gevallen aan de sloopregeling. Normaal gesproken kom ik in Utrecht altijd langs de TR-91-SH.
Ohjah... ik rij sinds een week of 2 de TR-88-SH :+ Scheelt dat dan maar 3 auto's of word er eerst met de letters opgenummerd en scheelt het honderden auto's?
Ik snap het ?cht niet... Als ik zo weinig met een 300 zou hebben dat ik hem inruil voor een nieuwe auto en laat slopen zou ik al lang een andere, tweedehands auto gekocht hebben. Dat is in mijn ogen logischer dan nu ineens een nieuwe voor die maximaal een paar duizend euro bonus die je in het eerste jaar toch meteen weer afschrijft... :uh-uhh:Stefan;107900 schreef : Dat is een metallicblauwe 340 1.4 5-deurs (handbak) met een rood biesje. Hele mooie auto om te zien. Zag ik gisteren ineens op de plek van de 340 een hagelnieuwe Peugeot 206 Plus staan. Kijk ik net bij de RDW of de 340 nog bestaat? Nee, afgemeld helaas.:flame:
- V300 register
- Verbannen
-
de TR-91-SH komt dus veel sneller na de TR-88-SH dan de TR-89-SJ
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Bodejodel;107934 schreef : Ik maar denken, ik k?n dat kenteken ergens van... het komt me z? bekend voor...
Ohjah... ik rij sinds een week of 2 de TR-88-SH :+ Scheelt dat dan maar 3 auto's of word er eerst met de letters opgenummerd en scheelt het honderden auto's?
Ik snap het ?cht niet... Als ik zo weinig met een 300 zou hebben dat ik hem inruil voor een nieuwe auto en laat slopen zou ik al lang een andere, tweedehands auto gekocht hebben. Dat is in mijn ogen logischer dan nu ineens een nieuwe voor die maximaal een paar duizend euro bonus die je in het eerste jaar toch meteen weer afschrijft... :uh-uhh:
Helaas lopen er heel wat domme en ego?stische mensen op deze wereld rond. Vroeger moest je zuinig zijn op oude schoenen, tegenwoordig moet je zo snel mogelijk weggooien. Welkom in de consumptie- en afvalmaatschappij en dat allemaal voor een beter milieu???; laat me niet lachen........