De Sloopregeling, Het Topic
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;107493 schreef : Idd. een smerig commercieel spelletje. Ik ga niet/nooit meer bij een BOVAG-garage kopen. Laat ze maar stikken in die auto's en het geld.
Weet je wat nog het ergste is? Dat je ook nog een milieutax moet gaan betalen als je een hagelnieuwe auto koopt. Een zeer smerig spelletje inderdaad.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Erik;107493 schreef : Idd. een smerig commercieel spelletje. Ik ga niet/nooit meer bij een BOVAG-garage kopen. Laat ze maar stikken in die auto's en het geld.
Wat heeft dat te maken met een auto bij een BOVAG garage kopen?
Dit heeft de overheid verzonnen hoor! Niet ik, niet mijn collega, niet mijn baas.
Dus dat is een erg kortzichtige opmerking. Zeker het dikgedrukte gedeelte. Dus wat jou betreft mag iedereen met mij bij een merkdealer/bovagbedrijf zijn baan kwijtraken en thuis gaan zitten, in de financiele problemen komen etc etc etc?
Dat is indirect wat je zegt.
- V300 register
- Verbannen
-
Stefan;107496 schreef : Weet je wat nog het ergste is? Dat je ook nog een milieutax moet gaan betalen als je een hagelnieuwe auto koopt. Een zeer smerig spelletje inderdaad.
Hoe zuiniger je auto, hoe meer er van de BPM afgaat. Hoe onzuiniger en hoe meer uitstoot, hoe meer boete je krijgt op de BPM (slurp/roettax).
Anyway, op een 525d serie met a of b label zit BPM korting. Terwijl op een Dodge Caliber 2.0 automaat die veel schoner is bijv. ? 500,- boete zit. :hmmz: Niet echt logisch.
- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;107502 schreef : Anyway, op een 525d serie met a of b label zit BPM korting.
Dat komt alleen omdat de ministers en staatssecretarissen er zelf in rijden.

- V300 register
- Verbannen
-
slb_340;107501 schreef : Wat heeft dat te maken met een auto bij een BOVAG garage kopen? Dit heeft de overheid verzonnen hoor! Niet ik, niet mijn collega, niet mijn baas.
De BOVAG wordt wel aangewezen als de drijvende kracht achter de lobby v??r een sloopregeling. Dit is verder geen reden om specifieke bedrijven te mijden inderdaad
- Mark Smeets
- Moderator
-
slb_340;107472 schreef : Het is allemaal ??n commercieel spelletje.
HeHe, eindelijk! ik vond dit eigenlijk al de hele tijd een nutteloze discussie, want dit weten we toch allang?
Stefan;107489 schreef : Niet dat ik een FIAT-liefhebber ben, maar toch erg zonde dat die Ritmo de pers in gaat. Dergelijke auto's zijn al jaren een zeldzaamheid. De meeste exemplaren zijn een jaar of 10 geleden al gesloopt (APK-afkeur door corrosie). Voor de Regata hetzelfde...
Zo zeldzaam dat ik het hele model niet eens ken :woops:
- V300 register
- Verbannen
-
In Tilburg heb je een autoboulevard. Failliet zijn: opel, chevrolet en renault...
Toont toch aan dat ze het moeilijk hebben, dus ik denk niet dat ze je er van gaan weerhouden.
- V300 register
- Verbannen
-
Helaas gaat dit ten koste van veel auto's, maar je kunt het de mensen bij de dealers niet kwalijk nemen. Die hebben ook een vrouw en kinderen thuis zitten, en willen hun baan ook houden. Die mensen hebben totaal geen emotie bij een Volvo 300-serie, zoals de meesten in Nederland niet hebben.
- V300 register
- Verbannen
-
Als club kun je eigenlijk niks tegen dit soort grappen doen, dus moet je een beetje behendig zijn en gewoon je kansen grijpen. Dat persbericht dus. Ik ga er vanavond eens eentje in elkaar zetten.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;107525 schreef : Als club kun je eigenlijk niks tegen dit soort grappen doen, dus moet je een beetje behendig zijn en gewoon je kansen grijpen. Dat persbericht dus. Ik ga er vanavond eens eentje in elkaar zetten.
:wave: