De Sloopregeling, Het Topic

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2009 22:58 #779393 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Sloopregeling, Het Topic

v0lv0freak;106791 schreef : De BBQ kunnen we sowieso voor Piet Paulusma opgeven,

:nono: Neehoor, met hem wil ik niet op tv komen... :nono:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
29-05-2009 22:59 #779394 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic De Sloopregeling, Het Topic

Bodejodel;106834 schreef : :nono: Neehoor, met hem wil ik niet op tv komen... :nono:

waarom delete je de rest ook van mijn tekst? Ik zei toch al dat het altijd idioot uitziet ;)

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-05-2009 23:10 #779400 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic De Sloopregeling, Het Topic

antiekeradio;106740 schreef : een dergelijke brief kan gewoon namens alle leden verstuurd worden, als het bestuur ermee akkoord is. Dat is een stuk simpeler :)

Dan lijkt het me goed dat we hier in het topic een voorzetje maken. Het lijkt me ook goed om de andere (niet topic)leden bij deze actie te betrekken. Een oproepmail kan misschien werken. Dit is een serieus onderwerp.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-05-2009 09:38 #779423 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic De Sloopregeling, Het Topic
Als Piet Paulusma of SBS6 Hart van Nederland op de BBQ komen blijf ik uit beeld en mag mn naam ook neit genoemd worden :).

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
30-05-2009 09:42 #779424 door V300 register

v0lv0freak;106835 schreef : waarom delete je de rest ook van mijn tekst? Ik zei toch al dat het altijd idioot uitziet ;)[ /quote](Daar is dat pijltje naast het gequote bericht voor, dan kun je de rest van de post zien)
Als ik alles van alle berichten quote staat elke keer meteen heel het scherm weer vol...

Goh Jeroen, weer een edit/kwoot oepsje gehad? ;)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
30-05-2009 10:45 #779433 door Mark Smeets

v0lv0freak;106835 schreef : waarom delete je de rest ook van mijn tekst? Ik zei toch al dat het altijd idioot uitziet ;)( Daar is dat pijltje naast het gequote bericht voor, dan kun je de rest van de post zien)
Als ik alles van alle berichten quote staat elke keer meteen heel het scherm weer vol...

Hey wat leuk, ik geef zelf al een rede waarom Jeroen dat niet doet :lol:

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-05-2009 11:32 #779439 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic De Sloopregeling, Het Topic
Shoot.... kan die knop niet laar links? :D

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-06-2009 11:03 #779589 door V300 register
Ik lees hier van iedereen dat je E750 of meer kunt krijgen. Voor zover ik heb begrepen was E750 het maximum voor personenwagens.
Bedrijfswagens kunnen nog iets meer opleveren bij de sloopregeling. Zit ik nou fout?
Prijs die je voor je auto krijgt hangt er toch ook vanaf of je nieuw koop/tweedehands en van de auto die je als sloper wilt inleveren.

Naar mijn mening hebben ze deze regeling die de handel voor kleine bedrijven en zelfstandig er niet beter op maakt maar wel bevorderend is voor de autoverkoop in Duitsland een stuk beter aangepakt. E2500 (als max) voor je sloper en 3/4 van de wagens wordt naar Afrika verscheept. Ik heb liever dat iemand in de Sahara nog 5-10 jaar plezier van een auto heeft dan dat hij hier door de pers gaat.

De Nederlandse variant van deze regeling, naar mijn mening een slap aftreksel snap ik niet zo. Net alsof je bij de aanschaf van een nieuwe auto niet E750 van de prijs afkrijgt of er wat extra opties bij kunt krijgen voor dezelfde prijs. E750 is naar mijn mening te weinig.

• Robbert Jan Veraa
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-06-2009 14:36 #779619 door Robbert Jan Veraa
Beantwoord door Robbert Jan Veraa in topic De Sloopregeling, Het Topic

volvofiel;106808 schreef : Maar het is en blijft een no-go voor een echte kerel... :crock:

En dat is wat ze 30 jaar terug ook over de 300 zeiden....:w00t: zie nu eens, de auto's van toen zijn er niet meer maar de 300 nog wel.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
01-06-2009 18:13 #779640 door Mark Smeets

Volvo 740TIC;107036 schreef : Net alsof je bij de aanschaf van een nieuwe auto niet E750 van de prijs afkrijgt of er wat extra opties bij kunt krijgen voor dezelfde prijs. E750 is naar mijn mening te weinig.

Helemaal mee eens! Daarom zou je het ook slim moeten aanpakken. Gewoon eerst onderhandelen. En als de prijs dan rond is zeggen, owja ik heb wel nog een oud hok voor de slooppremie. Dus er gaan wel nog eens 750 euro van de prijs af :yesyes: Tenslotte betaald de overheid die premie toch aan de dealer.. (toch?)

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC