Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- V300 register
- Verbannen
-
-op het merendeel van de vragen geef je gewoon geen antwoord.
-je houdt ,tegen beter weten in, vol dat appels wel degelijk met peren te
vergelijken zijn; degene die dat waagt te betwijfelen kijkt gewoon niet goed.
Want hoe kun je nu met droge ogen beweren dat de vrijstelling in Europa
overal 30 jaar is? Hoe kun je volhouden dat de regeling in Duitsland, met
vrijstelling na 30 jaar in combinatie met strenge originaliteitseisen en meer
verplichtingen voor de eigenaar, hetzelfde is als alle auto's over ??n kam
scheren en na 40 jaar vrijstelling geven?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Fran?ois;224103 schreef : Want hoe kun je nu met droge ogen beweren dat de vrijstelling in Europa
overal 30 jaar is? Hoe kun je volhouden dat de regeling in Duitsland, met
vrijstelling na 30 jaar in combinatie met strenge originaliteitseisen en meer
verplichtingen voor de eigenaar, hetzelfde is als alle auto's over ??n kam
scheren en na 40 jaar vrijstelling geven?
Nou ja, toen de regeling hier op 25 jaar stond (al h???l lang), hoorde je ook niemand over die 'ongelijkheid'. Waarom nu wel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Daar had men zich bij neergelegd en op ingesteld. Maar nee, hup, de
prullenbak in met de overgangsregeling! Nu dus opgerekt naar 40 jaar.
Wat kunnen we nog meer verwachten? Geld nodig? Verhoog de leeftijd voor
vrijstelling naar 50 jaar. Nog meer geld nodig? Schaf de regeling compleet af.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Niels;224073 schreef : ...die Limburgse oplichter...
Nie zo flauw doen

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Wie is de eerste die zich hier op inschrijft? .....
Persoonlijk vermoed ik, dat de benzineregeling in stand blijft, maar er is echt wel kans dat de rechter vind dat er een overgangsregeling voor diesel en lpg moet komen. De meeste die daar 50 euro voor over hebben, zitten vermoed ik ook in deze groep.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik dacht al dat hij het niet voor niets zou doen... Maar ze maken echt wel kans. Het is een beetje als de langstudeerdersboete, wat hij ook gedaan heeft. Daarvan zei de rechter dat het collegegeld geen recht was in die zin dat je er vanuit kon gaan dat het altijd ongeveer hetzelfde bedrag zou blijven. Alleen voor deeltijders was het onvoorzienbaar.
Tja, hoe bekijk je dit. Laten we eerlijk zijn hij gaat natuurlijk vertellen dat niemand het aan zag komen. Maar volgens mij wist heel oldtimer minnend Nederland wel dat het gedoe met de Mercedes diesel een keer aangepakt zou gaan worden. Alleen niemand had deze destrateuze manier verwacht. Wellicht een kleine aanpassing geen volledige terugdraai. Die aanpassing had bijvoorbeeld kunnen zijn ook de jaartallen van 1983, 1984 1985 1986 moeten brandstoftoeslag betalen....
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Markvictor;224112 schreef : Die aanpassing had bijvoorbeeld kunnen zijn ook de jaartallen van 1983, 1984 1985 1986 moeten brandstoftoeslag betalen....
Dat eigenaren van Diesel- en LPG-voertuigen de brandstoftoeslag zouden
moeten blijven betalen, was ook al onderdeel van de overgangsregeling.
Misschien kan dit alsnog afgedwongen worden indien de rechter mee zou
gaan in de stelling dat de nieuwe wetgeving een uiting is van onbehoorlijk
bestuur.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.