Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Bart Manders;224318 schreef : Hoe zit t nu met een 88-er ? Valt die ook in de regeling of is die nu helemaal belast?
Als alles doorgaat helemaal belast net als de 86-er van mij of je moet voor de kwart-tarief kiezen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Berichten: 10
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-

Opvallend: geen enkele extra 300-serie binnengekomen, ook niet van 1985 of 1986

Mijn theorie;
Mensen gaan kleiner rijden. Ipv een Volvo 700-serie of 200-serie, koopt men eerder een 300-serie omdat die een stuk lichter zijn, maar qua luxe en degelijkheid vrij goed op het zelfde niveau zitten. Dat terwijl een 340 maar de helft kost aan belasting tov een 740.
Prijzen lijken dat te bevestigen. Volvo's 740 zijn toch wel behoorlijk gezakt sinds een jaar of wat terug, terwijl de 300-serie vooral lijkt te stijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Als er dan toch belasting betaald moet worden dan gaat men een 940 of v90 rijden. Logisch ook, zelfde belasting, net zo goedkoop in aanschaf en luxer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.