Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2013 18:51 #940295 door V300 register
Dat zal dan wel ja, maar toch raar dat alleen LPG en diesel rijders die brief krijgen en ik minder dan een maand van tevoren nog een brief voor vrijstelling krijg haha

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2013 19:04 #940296 door V300 register
Daarbij valt er bij LPG en dieselrijders ook veel meer te halen! Vandaar dat die al een brief krijgen... En natuurlijk krijgen benzinerijders dadelijk een brief vanwege de mogelijkheid om te kiezen.

Het is natuurlijk enigsinds onzin dat je als liefhebber een garage moet hebben. Wat wel zo is, is dat je dan meer geld kwijt bent aan je wagen.

Maar neem onze auto. Wat kost een stalling huren per jaar, en wat zijn de extra kosten om je wagen 1 jaar buiten te laten staan, als het om onderhoud gaat? In de meeste gevallen is een stalling duurder.

Dat is echter niet bij elke auto het geval. Hoe duurder de auto hoe eerder een garage veel en veel beter is.

Dus per facto zegt het eigenlijk niets. Dat bedoelde ik. Ja ja liedje...

www.nujij.nl/politiek/weekers-sings-his-...etter.23030645.lynkx

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2013 19:58 #940299 door Erick Janssen (GAST)

Markvictor;223764 schreef : Tja, een echte oldtimer liefhebber heeft een garage en schors mogelijkheden. Vraag maar aan Weekers die weet er alles van!

......

post #1811

........ ja ja dat zal wel weer, maar stel je eens voor dat het er financieel niet aan zit om een nieuwere eerste auto te hebben zodat je wel met je oldtimer dagelijks moet rijden, heb je zeker nog niet aan gedacht.

Aan de moderatoren ik ben het persoonlijk beu over deze stelling die genomen wordt door deze persoon, ik ben me ervan bewust dat er mensen rond rijden om het goedkopere maar om dat in bijna alle posten te vertellen...... vul maar zelf in.

en ik ben niet de enige die dat is opgevallen

powerflux;223765 schreef : Niet tegen iemand persoonlijk, maar dat liedje ken ik nu wel.

post # 1812

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
06-12-2013 22:41 #940300 door V300 register

Wouter;223234 schreef : laten we de discussie in ieder geval baseren op inhoudelijke argumenten, en meningen niet op de persoon spitsen. ik wil dan ook iedereen vragen om niet in te gaan op de opmerking direct boven dit bericht.

Laat ik het nog maar een keer herhalen...

Als je het met iets of iemand niet eens bent, kun je op grond van argumenten in discussie gaan. Als je om wat voor reden dan ook er niet uit komt en het beu bent kun je datgene/die persoon ook gewoon NEGEREN. Als je van mening bent dat een andermans post niet door de beugel kan, dien je deze te RAPPORTEREN (het rode driehoekje)

In ieder geval NIET gaan zitten kwallen op deze manier want daar heb ik samen met de overige moderators en forumgebruikers g??n zin in.

[mod]Bij dezen wordt een offici?le waarschuwing aan "2 fast 4 u" en "powerflux" gegeven om zich te onthouden van persoonlijke attaques jegens "markvictor" en/of anderen.

"dat verhaal ken ik nu wel" en "hij heeft de pik op mij" zijn teksten voor op het schoolplein, niet voor op het V3C forum!![/mod]

• Floris Schropp
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2013 23:02 #940301 door Floris Schropp
Wouter, ik wil je graag pb'en maar je inbox zit vol

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2013 00:39 #940302 door V300 register
Heb even "gegoogled" ; het was Joe Pesci. Je hebt gelijk Joost. Maar is en blijft inderdaad genieten.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2013 01:50 #940304 door V300 register
Je bent een wijze voorzitter, Wouter. Mijn complimenten.

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2013 10:10 #940305 door Erick Janssen (GAST)
Wouter je hebt een PB

• Erick Janssen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-12-2013 10:11 #940306 door Erick Janssen (GAST)

Wouter;223776 schreef : [mod]Bij dezen wordt een offici?le waarschuwing aan "2 fast 4 u" en "powerflux" gegeven om zich te onthouden van persoonlijke attaques jegens "markvictor" en/of anderen.[/mod]

alleen wij twee?

Wouter je hebt een PB

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-12-2013 15:18 #940316 door V300 register
Als ik het goed begrijp is het nu afwachten tot 13 december.

www.eerstekamer.nl/wetsvoorstel/33752_belastingplan_2014

Vooral even kijken in laatste documenten van 5 en 6 december. Daar gaat het ook over deze regeling waarbij in de oldtimer wereld de emoties soms hoog oplopen.
Ik me te bedenken dat ik dit laatste zinnetje beter moet uitleggen, er zijn namelijk allerlei protest acties gepland, maar vrijstellingoldtimer en andere belangenorganisaties hebben nadrukkelijk verzocht met deze acties te wachten tot na 13 december. Zie ook: www.vrijstellingoldtimer.nl/nieuws/145-protest-mrb-oldtimers

Hier zie je ook alle vragen staan die gesteld zijn, en kun je wel een beetje uit op maken naar welke kant de senatoren van de eerste kamer zijn. De vragen die ze stellen zijn per partij gesteld, maar ik zie er niets bij staan van de VVD. Ik zie alleen cda en pvv. Terwijl juist vroeger de VVD vragen zou stellen... Maar goed wellicht weten ze alles al...

Dan vrees ik toch dat heel dit gedoe er door komt. Jammer, maar het is niet anders. Dus op 13 december nogmaals kijken!

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC