Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2013 20:46 #940891
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Geweldig, man.
Dan ga ik toch maar eens onderdelen, opties, e.d. scoren voor mijn 245!
Dat was vorig jaar haast niet te doen, alles was al weg of 'onbetaalbaar'.
Dan ga ik toch maar eens onderdelen, opties, e.d. scoren voor mijn 245!
Dat was vorig jaar haast niet te doen, alles was al weg of 'onbetaalbaar'.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
31-12-2013 21:27 #940894
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Ik heb altijd al een 200 serie gewild, maar ja, die wegenbelasting h?...:no_comment: :+
- Alex (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2013 21:43 #940895
door Alex (GAST)
Beantwoord door Alex (GAST) in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
120 euro per jaar

- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
31-12-2013 22:13 #940898
door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Wel verdikkie, dan betaal ik nog meer wegenbelasting joh, gauw naar de schroothoop met die 340, het wordt hoog tijd voor een echte Volvo.

- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
01-01-2014 11:43 #940902
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Heerlijk wat mensen nu allemaal verzinnen om de mazen in de wet op te zoeken 
Ik zat te denken aan omkeuren tot tractor . In de link nogal eenvoudig omschreven: vanaf de 3e versnelling blokkeren, achterbank er uit, en een driehoek achterop.
Toch een leuk idee... Zo'n volvo 740 GLE of een dikke amerikaan , rijdt je dan letterlijk voor een paar knaken, zeker omdat aanschaf nu bijna niks meer kost! Bovendien heb je ook nooit meer gezeur met apk (als je door je remmen heen trapt, nouja jammer dan :wtf2:).

Ik zat te denken aan omkeuren tot tractor . In de link nogal eenvoudig omschreven: vanaf de 3e versnelling blokkeren, achterbank er uit, en een driehoek achterop.
Toch een leuk idee... Zo'n volvo 740 GLE of een dikke amerikaan , rijdt je dan letterlijk voor een paar knaken, zeker omdat aanschaf nu bijna niks meer kost! Bovendien heb je ook nooit meer gezeur met apk (als je door je remmen heen trapt, nouja jammer dan :wtf2:).
- Mark Smeets
- Moderator
-
Minder
Meer
01-01-2014 12:20 #940905
door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Ik hoorde ook dat je in de wintermaanden wel in het buitenland mag rijden. Zou voor mij ideaal zijn want ik woon hemelsbreed 50 meter van Belgie. Het veer (geen camera's) gaat hier in het dorp 1 km verderop naar Belgie. Dus dan kan ik in de winter bij goed weer nog prima een rondje rijden

- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2014 17:11 #940964
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- Erick Janssen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2014 17:11 #940965
door Erick Janssen (GAST)
Beantwoord door Erick Janssen (GAST) in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Belastingdienst achter oldtimerstichting aan
Belastingdienst achter oldtimerstichting aan bron: Telegraaf
Belastingdienst achter oldtimerstichting aan bron: Telegraaf
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-01-2014 16:38 #941137
door Floris Schropp
Beantwoord door Floris Schropp in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-01-2014 17:09 #941140
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
Ik laat hem voorlopig zitten!
Moderators: Mark Smeets