Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
De plannen voor benzineauto's naar 30 en diesel naar 40 vond ik heel logisch, dat filtert heel snel enorm veel dagelijkse misbruikers van de vrijstelling. Zou ik voor de turbo met nog geen 1000km per jaar de volle mep gaan betalen tot ie 30 is, dat heeft de liefhebber er wel voor over, als je tegen die tijd tenminste maar van het gezeik af bent, en weet waar je aan toe bent. het zou fijn zijn als er wettelijk eens wat vastgelegd wordt.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Lucluc;214945 schreef : Ik ga pas stappen ondernemen als het ?cht zover is. De vorige keer kwam er op het laatste moment nog een overgangsregeling, dus maakten we ons druk om niks.
Klopt, maar zoals we nu dus wel weten kun je daar in dit land nooit van op aan! En totdat het zover is verandert er sowieso niks. Voor 1 mei weten we in elk geval wat er per 1 januari 2014 gaat gebeuren. Valt het kabinet nog in deze periode zoals we al eens hebben meegemaakt, dan gaat de regel niet door. De tijd zal het leren.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik vind de onzekerheid wel kwalijk.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
Lucluc;214948 schreef : Ik vind de onzekerheid wel kwalijk.
ik wordt er helemaal maf van.
- V300 register
- Verbannen
-
Kijk op zich is 1/4 tarief als het 1/4 tarief is van de reguliere wegenbelasting dus 1/4 wat je anders zou moeten betalen redelijk. Al vraag ik me wel af of het niet meer dan 1/4 is... Alleen niet mogen schorsen is een beetje stom.
Daarbij de regeling wordt weer 30, en die wagens van 25 -30. Daar zit ook een groep tussen die hem gaat schorsen tot 30 jaar! Dat weet ik zeker!
- Mark Smeets
- Moderator
-
powerflux;214950 schreef : ik wordt er helemaal maf van.
Kijk naar het aantal pagina's van dit topic en van welke datum de startpost is.. zegt genoeg toch?
Zekerheid heb je pas zodra weer voor elke auto belasting wordt betaald

- V300 register
- Verbannen
-
Dat is ook een geneuzel. Zijn bij de 36 miljoen neveneffecten meegenomen, zo ja dan is het idd 36 miljoen.
Zo nee, is de regel van Weekers dommer. Denk aan al die ww aanvragen van al die oltimerbedrijfjes die over de kop gaan met de onzekerheid en zo,n dagenkaarten systeem. Dat kan al snel meer dan 36 miljoen p/j kosten.
36 miljoen is gewoon een prijsje in de lotto: www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/Opmerkelijk...n-van-de-Lotto.dhtml waar hebben we het over?
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
was nog niet gepost. in tegenstelling tot de 'uitleg' van de FEHAC* is dit w?l goed leesbaar.
*ja, ik blijf zeiken.
- V300 register
- Verbannen
-