VA: goed begin: motorrevisie?
- Gert Vegter
-
- Platinum lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Merijn Broeders
-
- Premium lid
-
- Merijn Broeders
-
- Premium lid
-
het volgende

waar op de carburateur sluit ik het vacuumvervroegerslangetje op aan? Ik ben al dagen aan het struinen op het internet, boeken en dergelijke maar kan bij mijn set HS6 de ingang voor de vervroeger niet vinden. Deze set komt origineel van een P1800 af? Hadden die geen vervroeger?! Er zal vast een simpele verklaring voor zijn, of ik heb met mijn neus gekeken, maar ik zie het niet!
Bij voorbaar dank!
- Merijn Broeders
-
- Premium lid
-

Groet Merijn
1800s uit 1965 met koehoornbumpers, kleurcode 46.
- Merijn Broeders
-
- Premium lid
-
Maar de Amazon rijdt heerlijk, met een hoop meer leven als die oude versleten B20. Prachtig geluid van die Simons. Het genieten!
Inmiddels is de trekhaak gemonteerd, staat de bodem in de Permafilm en is het probleem met de benzinetankvlotter verholpen. Nu alles weer draait gaan we ervan genieten... Alhoewel, ik moet het gas nog aansluiten. En alle rubbers van de ophanging vervangen, en de stuurstang vervangen, wat roest wegwerken, nog wat laswerk in de wielkasten achter, nieuw hemeltje, dashboard opnieuw spuiten, de voorruit en achterruit opnieuw plaatsen, de kofferbak weer in nieuwstaat brengen, nieuwe veren achter, mistachterlichtje plaatsen, derde remlicht... Hobby!
Ik plaats binnenkort wat foto's van voor en na om dit draadje af te sluiten... Iedereen hartelijk dank voor al jullie adviezen!
- Merijn Broeders
-
- Premium lid
-
Dank voor alle hulp!

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 SportsEdition 1997(+MY'2022 XC60 Recharge)
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl
- Simon Ennosz
- Nieuw lid
-
"Merijn Broeders" schreef:
...zag ook een klein lek bij de brandstofpomp ondanks nieuwe pakkingen en bakelieten tussenstuk...
Have a look at this thread:
www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=186105
- Merijn Broeders
-
- Premium lid
-