EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
- Rob Baeten
- Platinum lid
Minder
Meer
12-03-2019 16:22 #182385
door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Top, that's a deal dan doen we dat alle bij in 2019
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
20-04-2019 10:43 #182961
door Lars Rengersen
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Nog weer even een update: De achterste batterijen bak en het frame daarvoor zit op z'n plek!
Zie blogpost:
Installatie achterste batterijen bak
Het paste precies zoals beoogd.
Zie blogpost:
Installatie achterste batterijen bak
Het paste precies zoals beoogd.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
- Rudi Dortangs
- Platinum lid
Minder
Meer
20-04-2019 11:04 #182962
door Rudi Dortangs
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
Beantwoord door Rudi Dortangs in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Hallo Lars,
weer een leuke update, en het jongerenregister heeft toch jongere leden dan ik gedacht had
groeten,
Rudi
weer een leuke update, en het jongerenregister heeft toch jongere leden dan ik gedacht had
groeten,
Rudi
Liever zelf ermee rijdend op de weg als door vandalen vernield in de loods.
20-04-2019 11:11 #182963
door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Ik dacht, ik plaats maar geen echte foto van de jongerenregister bijeenkomst, dan zou duidelijk worden dat het register misschien niet zo jong is als de naam doet vermoeden
Ik dacht, ik plaats maar geen echte foto van de jongerenregister bijeenkomst, dan zou duidelijk worden dat het register misschien niet zo jong is als de naam doet vermoeden
- 05703-dummy
- Platinum lid
Minder
Meer
04-05-2019 10:52 #183188
door 05703-dummy
Groet, Hans
Beantwoord door 05703-dummy in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
ff doorwerken Lars, dan ben je de laatste/eerste Amazon die nog in Amsterdam mag komen!
Groet, Hans
04-05-2019 18:57 #183194
door Lars Rengersen
Inderdaad! Ik streef wel om eerder te rijden dan dat
Maar zal inderdaad ongestoord lage emissie zones in kunnen rijden (of niet, maar dan vecht ik een boete wel aan).
Zojuist nog weer een nieuwe blogpost gepubliceerd:
Rolgordels achterin Volvo Amazon combi
Met dank aan Joost Buiting voor de inspiratie / het voorbeeld.
Maar zal inderdaad ongestoord lage emissie zones in kunnen rijden (of niet, maar dan vecht ik een boete wel aan).
Zojuist nog weer een nieuwe blogpost gepubliceerd:
Rolgordels achterin Volvo Amazon combi
Met dank aan Joost Buiting voor de inspiratie / het voorbeeld.
- 16020-dummy
- Senior lid
Minder
Meer
04-05-2019 20:44 #183201
door 16020-dummy
Beantwoord door 16020-dummy in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Die heb je netjes weten te integreren in de rest van het interieur Lars, mooi!
- Johan Geers
- Platinum lid
Minder
Meer
05-05-2019 00:34 #183211
door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Beste Lars, het is maar net hoe ze het in de wet formuleren, doen ze het op jaartal ben je de klos doen ze het op uitstoot dan ben je gelukkig.
Als ik tegen woordig de krant lees heeft Nederland meer regels/wetten dan het oude communisme en achter elke wet is de boete al bepaald bij een overtreding.
Its more fun in the Philippines
m.vr.gr.
Johan Geers
Als ik tegen woordig de krant lees heeft Nederland meer regels/wetten dan het oude communisme en achter elke wet is de boete al bepaald bij een overtreding.
Its more fun in the Philippines
m.vr.gr.
Johan Geers
10-06-2019 11:43 #183759
door Lars Rengersen
Ik loop een beetje achter met bloggen (wellicht een goed teken eigenlijk want des te meer 'maak' uren draai ik. Maar ik heb er weer eentje gepubliceerd:
Maken en inbouwen onderdelen koelsysteem
Met het monteren van wat onderdelen die al klaar lagen en een zoektocht naar de juiste schroefdraden, koppelingen en aansluitingen die gemaakt moesten worden.
Maken en inbouwen onderdelen koelsysteem
Met het monteren van wat onderdelen die al klaar lagen en een zoektocht naar de juiste schroefdraden, koppelingen en aansluitingen die gemaakt moesten worden.
- Johan Geers
- Platinum lid
Minder
Meer
10-06-2019 13:53 #183762
door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Ziet er goed uit komt goed.
Ik moet hier ook wel een puzellen, maar dat van jou gaat toch een dementie verder.
succes
Johan Geers
Ik moet hier ook wel een puzellen, maar dat van jou gaat toch een dementie verder.
succes
Johan Geers