EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto

Lees meer
10-06-2019 17:18 #183765 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Maar Johan toch, Verdenk je Lars van dementie? :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-06-2019 00:10 #183769 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Neen fout geschreven verkeerd uitgedrukt, maar je weet wat ik bedoel het improvisatievermogen van Lars is op een ander/hoger niveau dan dat van mij.
En ik begin het Nederlands een beetje te verleren, ik gebruik Nederlands op het forum, lees de krant en praat het met mijn vrouw.

m.vr.gr.

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
11-06-2019 07:56 - 11-06-2019 07:56 #183770 door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto

Johan Geers schreef : Neen fout geschreven verkeerd uitgedrukt, maar je weet wat ik bedoel het improvisatievermogen van Lars is op een ander/hoger niveau dan dat van mij.
En ik begin het Nederlands een beetje te verleren, ik gebruik Nederlands op het forum, lees de krant en praat het met mijn vrouw.

m.vr.gr.

Johan Geers


Het woord dat je zocht was 'dimensie', maar dat klinkt voor de rest net zo goed hetzelfde als 'dementie'. ;-) Laat je niet afschrikken, we begrijpen zeker wat je bedoelt. Mijn zus woont ook al jaren in Engeland en je ziet bij haar ook dat ze veel Nederlandse woorden begint te vergeten, dat is natuurlijk normaal. Leuk dat je toch actief blijft in het Nederlands!

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-06-2019 20:44 #183772 door Paul Schaap
Beantwoord door Paul Schaap in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Sorry Johan: was een flauwe reactie van me. Ik had er beetje spijt van toen ik het al verstuurd had.
Het is inderdaad meer dan bewonderenswaardig wat Lars laat zien!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-06-2019 20:27 #183793 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Dank mensen!
Ik heb meteen nog maar een nieuwe blogpost geschreven die er een beetje bij hoort.

Ontwikkeling koelsysteem expansievaten / swirl pots

Ik had er eigenlijk nog nooit mee gewerkt, maar wat een heerlijk materiaal is aluminium zeg!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-06-2019 00:50 #183796 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Knap werk Lars, ik denk dat het eerder weg is geschreven dan gemaakt.

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-06-2019 09:13 #183798 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Dank!
Ja, daar zit heel wat passen, puzzelen, leren en ontdekken in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-06-2019 16:31 #183803 door Zon
Tsjonge jij pakt het echt grondig aan!

Eerlijk gezegd was ik bang dat het daardoor zou verzanden.
Maar je bent nog steeds lekker bezig, dus ik denk dat het wel afkomt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-06-2019 00:39 #183809 door Johan Geers
Beantwoord door Johan Geers in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Lars, ik weet niet of je al een accupakket heb gekocht, maar daar zit tegenwoordig qua ontwikkeling veel progressie in, Tesla praat al over een acceleratie van 640km en dat doe je niet alleen met techniek.
By the way, ik heb hier in de Filippijnen nu ook voor het eerst een electriesche auto gezien een klein modelletje iets in de vorm an een Ford Ka.
In Manilla vind je nu veel electrisch in openbaar vervoer.
Ik ben in Boragy op vakantie geweest bijna alles electriesch op het strand mag zo al zo geen gemotoriseerd verkeer buiten electriesch of een een fiets of potpot (fiets met zijspan).

succes

Johan Geers

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-06-2019 07:19 #183810 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
Toen ik in 2015 (woehaa, alweer 4 jaar bezig, maar het gaat afkomen!) begon had ik meteen m’n accupakket gekocht.
Toen bleek echter dat de eerste twee jaar bestond uit restaureren. Begin 2017 was de auto klaar en was de stand der techniek en vooral beschikbaarheid van delen voor de doe-het-zelf markt alweer zo anders. Daarom heb ik toen het accupakket uit 2015 verkocht en een half accupakket uit een Tesla Model S gekocht. Dat is tot nu toe nog steeds wel het beste wat er voor de doe-het-zelf markt te krijgen is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.