EV combi ofwel ombouw combi naar elektrische auto
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Puntjes van aandacht zijn:
- verwarming voeten
- voorruit ontwaseming
Met name die laatste is belangrijk want is een APK punt.
Ik heb nu iets van een T-stuk met klep. Daaraan kunnen dan de slangen naar de voorruit uitblaas roosters.
Met die klep dicht gaat er niks heen.
Mijn vraag is echter: omdat de klep niet de luchtstoom naar voren afsluit: zou er genoeg luchtstroom heen gaan puur door de overdruk in de kachelbehuizing?
Ben benieuwd wat jullie denken.
En anders maar gewoon de proef op de som nemen.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Ivo Van Antwerpen
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 493
Dag Lars, check PB, & delete deze dan maarLars Rengersen schreef : Ik weet niet of en hoe de Corsa dat doet. Maar een goed idee om daar naar te kijken. Ik ga waarschijnlijk een controller op maat gebruiken omdat ik bekrachtigingsintensiteit handmatig instellen met een potmeter niks vind. Dat moet sowieso (net als in de Corsa) dynamisch snelheidsafhankelijk. Ik kan kijken of ik daarbij de stuuruitslag mee kan nemen als bekrachtigingsparameter. Idealiter door gebruik te maken van de ingebouwde sensor. Ik vrees echter dat die kracht meet en geen uitslag. Gaat op de ‘nader uit te werken’ lijst.
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Nog weer even een nieuwe blogpost Maatwerk emblemen elektrische Amazon
Met bijzonder veel dank aan Eugen!
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- 05703-dummy
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1953
Groet, Hans
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Zon
- Offline
- Elite-lid
- Berichten: 211
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Rob Baeten
- Offline
- Platinum-lid
- Berichten: 1421
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Weer even een nieuwe update / blogpost. Het laswerk voor de RVS batterijen bakken is voorlopig klaar.
Zie blogpost:
RVS batterijen bakken Tesla accu modules
In het kort, de buitenbak achter is gelast
Het goede nieuws is, zoals beoogd/ontworpen/gepland past de originele lange trekhaak er gewoon onderdoor.
En ook de voorbak is nu af
Nu alleen in het werk in de auto nog wat montage onderdelen eraan maken.
Meer details en foto's dus in RVS batterijen bakken Tesla accu modules
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Hierbij dus een nieuwe blogpost:
Rembekrachtiging 2.0 - Tesla iBooster
Ik heb nu straks een elektrische rembekrachtiger.
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.
- Lars Rengersen
- Offline
- Platinum-lid
Blog: www.oudevolvo.nl | EVcreate ( ombouw naar elektrisch onderdelen en ondersteuning )
Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.