- Berichten: 1725
Weber DCOE45 SUHS6 Mikuni HSR
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
Alles zit nu gemonteerd en ik worstel nog een beetje met de gasbedieningsas, loopt scheef en staat voor zijn dode punt waardoor die niet makkelijk vanzelf de draa gaat maken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ronald Damme (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Berichten: 884
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Berichten: 1725
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ronald Damme (GAST)
-
- Platinum lid
-
- Berichten: 884
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Berichten: 1725
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Berichten: 1725
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
-
- Verbannen
-
- Berichten: 831
"Arno Pfennings" schreef:
Nu heft elke dubbele DCOE een vacuumaansluiting en heb ik er 1 verbonden met de rembekrachtiger. Het lijkt logisch (en ik zie het ook op een aantal plekken) om de vacuumaansluiting van beide carbs via een T-stuk met de rembekrachtiger te verbinden....maar dan staan ook beide carbs via het T-stuk met elkaar in verbinding....wat is wijsheid (of ervaring)?
Ik ben van plan om eentje voor de rembekrachtiger te gebruiken en eentje voor de carterventilatie. En mocht ik besluiten de cartervent niet aan te sluiten (nog niet over uit) gaat er een plug in.
Wat zou het voordeel zijn om te gaan dubbelen tbv de rembekrachtiger?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Berichten: 1725
De carb vertoont ondertussen tekenen van leven, gasstang werkt nu al stukken beter.
Bij de lagere toeren knalt het wel behoorlijk uit de carbs maar dat zal wel aan een te arm idle-mengsel liggen…
Het verschil is overigens enorm, je hoort gewoon sloten lucht naar binnen trekken (jaja…ook benzine :mrgreen: ) Wat een top staaltje techniek zeg!
In de volgende ronde dit monster eens tot bedaren zien te dwingen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen Visser (GAST)
-
- Verbannen
-
- Berichten: 831
"Arno Pfennings" schreef:
Jeroen, ik kan mij voorstellen dat met 2 aansluitingen beide carb-paren hetzelfde worden belast…niet?
De carb vertoont ondertussen tekenen van leven, gasstang werkt nu al stukken beter.
Bij de lagere toeren knalt het wel behoorlijk uit de carbs maar dat zal wel aan een te arm idle-mengsel liggen…
Het verschil is overigens enorm, je hoort gewoon sloten lucht naar binnen trekken (jaja…ook benzine :mrgreen: ) Wat een top staaltje techniek zeg!
In de volgende ronde dit monster eens tot bedaren zien te dwingen
Ik zie dat je ongeveer dezelfde luchtfilters gebruikt. Heb je deze nog ingevet of zijn ze zo te gebruiken?
En hoe had je de vacuumaansluitingen met de dubbele su's ? Genruikte je toen ook een t-stuk tbv de rembekrachtiger?
Groet Jeroen
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Arno Pfennings
- Platinum lid
-
- Berichten: 1725
Volgens mij moet je deze niet behandelen overigens, het is gewoon schuim en er staat niet op de verpakking.
Toen ik de SU's had gebruikte ik de centrale vacuumaansluiting op het inlaatspruitstuk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





