wat heb jij vandaag gedaan

  • Saskia De Vos
  • Saskia De Vos's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
09-05-2017 19:02 - 09-05-2017 19:03 #168848 door Saskia De Vos
Beantwoord door Saskia De Vos in topic wat heb jij vandaag gedaan

René Minnebo schreef : boerengeeltjes


Zijn dit dezelfde als wat elders in Nederland benoemd werd als 'Ijsselsteentjes'? (Doorgaans geelachtig van kleur). Stukje erfgoed, dat wel. :)

...overgestapt op een Honda CB400T! Misschien tot ziens?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-05-2017 19:44 #168849 door Gert Vegter
Beantwoord door Gert Vegter in topic wat heb jij vandaag gedaan

Rob Baeten schreef : Deze wagen maakt het straatbeeld in Peking nog mooier

Als het de auto van je avatar was geweest, had ik je gelijk gegeven... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
09-05-2017 22:54 #168861 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan

Saskia De Vos schreef :

René Minnebo schreef : boerengeeltjes


Zijn dit dezelfde als wat elders in Nederland benoemd werd als 'Ijsselsteentjes'? (Doorgaans geelachtig van kleur). Stukje erfgoed, dat wel. :)


Klopt maar ijselsteentjes hebben een iets andere maatvoering, waren dacht ik net zo lang en dik maar minder hoog. Zijn ook van een recentere datum heb ik wel is gehoord. Zijn inderdaad geelachtig van kleur. Ik heb straks een erf die goud waard is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10-05-2017 05:43 #168864 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan

Gert Vegter schreef :

Rob Baeten schreef : Deze wagen maakt het straatbeeld in Peking nog mooier

Als het de auto van je avatar was geweest, had ik je gelijk gegeven... ;)


Bedankt Gert :) Peking gaat het niet worden maar Nederland heel zeker B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Pieter Singelenberg (GAST)
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
13-05-2017 08:10 #168945 door Pieter Singelenberg (GAST)
Beantwoord door Pieter Singelenberg (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
was even de resultaten van de Tulpenrally aan 't bekijken (vandaag laatste dag en finish in Noordwijk)en kwam daar een leuke foto tegen
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-05-2017 13:18 - 21-05-2017 13:18 #169134 door Tom Steverink
Beantwoord door Tom Steverink in topic wat heb jij vandaag gedaan
Leuke foto!
Ik heb gisteren de Land Rover 110 naar de loods van de "Association" (=vereniging), waar ik lid van ben, gebracht. Daar kan ik rustig onderhoud plegen, het chassis nalopen, radiateur, olie, filters etc. etc. vervangen.
Maar vorlopig niet, de Volvo's eerst: vandaag de Amazon omgebouwd naar wisselstroom, ik had genoeg van het falen van de gelijkstroom dynamo's. (Je kunt het altijd weer terug bouwen...) Verder de rechter dakrand van de Volvo 780 geschuurd en nogmaals van spuitplamuur voorzien + het rvs railtje voor onder het achterraam pas gemaakt. Het komt deze week wel af, dan kan ik ook met de 780 weer rijden! En nu: het zwembad voor de kinderen opzetten en vullen. En het is pas kwart over één! Ik geloof dat m'n vrouw ook nog graag heeft dat ik een deel van de moestuin ploeg, ik ga het zien! :cheer:

Ama Combi 1967- 144DL Overdrive 1972- 1800ES 1973- 780 V6 B280E 1986- 244 1988- 940 LPT SE 1997(+MY'2022 XC60 Recharge
BLOG op klassiekevolvo.jouwweb.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
21-05-2017 21:35 #169138 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic wat heb jij vandaag gedaan

Pieter Singelenberg (GAST) schreef : was even de resultaten van de Tulpenrally aan 't bekijken (vandaag laatste dag en finish in Noordwijk)en kwam daar een leuke foto tegen


Mijn zusje en ik hebben ook weer mee gedaan met de Tulpenrallye. Dit jaar in de sportklasse. Fantastisch.

Onderstaand een leuke foto op Eurocircuit Valkenswaard. Gelukkig geen steenslag na de recente restauratie ;-)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-05-2017 22:09 - 26-05-2017 22:13 #169275 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag aan het laatste schilder werk begonnen bij mijn schoonouders. Ladder gehuurd van 2 x 16 sporten. Een anti wegglij steun van baddingen, plaat underlaymant en dikke planken gemaakt. Moet wel veilig zijn allemaal ;) het kan echt niet wegglijden het hele spul zit op drie punten verticaal vast tegen de zijkant van de carport met schroeven en sjorbanden en dan lekker schuren. Met de zon in je rug. Elk half uur ff water drinken en op een gegeven moment mijn volvo pet in een emmer met koud water gedompeld en lekker op mijn hoofd gedaan. Moet zeggen dan is het goed uit te houden.

Om 18:00 had ik de linkerkant in de lak staan, morgen verder met de rechterkant.







Hier zit nog wat herstelwerk helaas

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-05-2017 16:58 #169284 door Adriaan Nagel
Beantwoord door Adriaan Nagel in topic wat heb jij vandaag gedaan
ik vind je een held, dat je dat zo durft!
Succes met schilderen.

122S
C70 Cabrio Soft

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-05-2017 18:36 #169287 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Heb vaker op grote hoogte gewerkt dus het went. Rechterkant is ook klaar, alleen de boeidelen morgen in de lak zetten. Daar was de verf zover afgebladderd dat ik kaal hout had en dus na het schuren eerst moest gronden. Morgen gaan deze in de lak en dan is het echt klaar. Heb alles van boven tot onder onder handen genomen wat betreft schilderwerk. Vanaf volgende week is het weer tijd voor mijn eigen huis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.