wat heb jij vandaag gedaan

Lees meer
16-12-2018 21:42 #180857 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Tijd terug weer maar zoals jullie weten heb ik een ford transit uit 1981 gekocht. En deze heb ik vanmiddag naar de werkplaats gebracht, rede hij zit in de overgangs regeling dus dec, jan en feb van de straat. Gister ben ik verder gegaan met het laatste stuk van het terras voor mijn werkplaats. Dan kunnen we in de zomer lekker buiten zitten als we het lunch tijd is.







Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-12-2018 22:23 #180860 door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag mijn laatste autorally van dit kalenderjaar gereden.
Sinds vorige week staat mijn Amazon op Michelin CrossClimate 185/70 allseason banden.
Ben aangenaam verrast over de bruikbaarheid van deze bandjes.
Weet uiteraard niet hoe deze banden het doen in het hoge noorden of in de besneeuwde bergen, maar voor hier op het vlakke land vind ik ze tot nu toe prima.

The all is a question of mind over matter,
but if you do not mind, it does not matter.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Rien Rien Veldhau (GAST)
  • Offline
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Lees meer
08-01-2019 17:24 #181267 door Rien Rien Veldhau (GAST)
Beantwoord door Rien Rien Veldhau (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
Gewerkt voor een zeer bekende hotelk e ten en straks ga ik iets vegetarisch koken. :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-01-2019 22:52 #181343 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Deze week drie dagen in Friesland geweest. Op dinsdag even in de wind gehangen bij de afsluitdijk en een deel van de Elf steden route gereden, mooi hoor. In Leeuwarden kwamen we een wel heel bijzondere winkel tegen waar je het idee krijg dat je een hele tijd terug in de tijd stapt. Model wagens en treinen opgestapeld tot aan het plafond, een hele enthousiaste eigenaar en vooral heel veel Volvo modellen van de PV60 tot 960. Misschien een adres om te onthouden, voor vragen kun je de eigenaar René altijd bellen of mailen.

En deze kon ik niet laten staan :-), een model van Oxford, schaal 1:76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-01-2019 23:13 #181345 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vrijdag bij de werkplaats een aanhanger snoeisel ingeladen, brandhout wat niet geschikt is voor de kachel netjes opgestapeld bij de vuurton. Een kruiwagen of 6 overtollige zwarte grond verspreid over het terrein. Toen begonnen met het egaliseren van 16m2 grond. Dit word de parkeer plek voor mijn transit. Vandaag thuis in de tuin gewerkt. Ter voorbereiding voor het komend voorjaar. Morgen weer verder.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.