TUNING IN HET OOSTEN DEEL 2 :)update.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kan ook gewoon een paar ringen ertussen doen dan heb je hetzelfde.
Heb hier nog wel goeie ringen liggen.
Mvg Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat zijn taxireaktiestangen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan krijg je hetzelfde effect.
@chilm Wbt veerpootbrug,de meeste hier die hem hebben rijden met oude schokbrekers rond en dan lijkt het heel wat.......
Heb al verhalen gehoord van mensen met mijn setup en die beweren iets heel anders......
Kan niet begrijpen dat iemand een veerpootbrug gaat zetten met versleten verdere delen............
Zal meer doen bij een voorwiel aangedreven auto ivm krachtverdeling.
Trouwens rij jij maar eens met mij mee,dan zul jij echt eens iets meemaken
Verder geloof ik heus wel dat het iets doet maar ben zo tevreden:) dat geld besteed ik liever aan andere leuke upgrade's
Mvg chris
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik ben ook heel erg benieuwd. En ook niet geinteresseerd in andere oplossingen.Michael Oud schreef : Kan iemand me de onderdeelnummers van de taxireactiestangen geven, en me vertellen wat ze kosten?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou vooruit speciaal uit mijn "volvodingetjes.txt" bestandje:960 braces: #9178665 en #9178666 (heeft Mike al geloof ik).Draagarmsteunen (taxi) 2x #3530791 - LG 396 mm.@Chris waarom denk jij dat ik met oude schokbrekers rondrijd potdikke.Mathy schreef : Hallo Volvisti
Ik ben ook heel erg benieuwd. En ook niet geinteresseerd in andere oplossingen.Michael Oud schreef : Kan iemand me de onderdeelnummers van de taxireactiestangen geven, en me vertellen wat ze kosten?
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Staat er in dat bestandje ook iets over de prijs? Dan kan ik daar alvast aan wennen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Doe er dan een paar bussen in van ipd of dergelijke en je hebt het in orde.(trek de bouten flink aan en na want de bussen zijn goed stug
Zie ook in de postings van Jan Vlagsma.
Andere update:de Sebcon electronische boostcontroller is binnen dus de inbouw fun gaat beginnen
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Laten we weer aan de linkerkant van de pagina de draad verder oppakken , ik moet elke keer naar rechts scrollen.
En ik blijf benieuwd naar de fratsen die Chris nu weer gaat uithalen. Nadeel is wel dat het budget voor mijn plannen elke keer weer groter moet worden omdat ik dan dan ook weer wil "hebben en/of doen"