TUNING IN HET OOSTEN DEEL 2 :)update.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-09-2011 23:00 #1329891 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tzt dan ook maar eens tuning
tzt dan ook maar eens tuning in het zuiden beginnen, als er genoeg is om over te schrijven!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-09-2011 18:33 #1330171 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Op
Op verzoek van de topicstarter zijn aantal off-topic reacties verwijderd.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2012 23:19 #1342723 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PLANNING
Hallo Allemaal
Voor deze maand weer een nieuw plannetje
We gaan een bewerkte cilinderkop plaatsen op mijn basksteen.........wat hem nog iets rapper maakt
Dit gaat er 1 worden uit het geboorte land van de baksteen.........
Wordt vervolgt...
 
 
Groet Chris

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2012 23:37 #1342729 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je weet dat een standaard
Je weet dat een standaard 16V kop altijd beter zal stromen dan een bewerkt 8V he
Maar dat zal zeker weer mooi worden!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2012 23:39 #1342730 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou
Nou ik ga er tussen in zitten met mijn 12V een mooiere flow is er niet  .
 
Maar Chris ben je dan klaar met de auto of heb je dan nog meer wensen?
 
Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-01-2012 23:54 #1342732 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pacman
Wordt dat dan een 531 Pacman?Zeg ja, zeg ja, zeg ja...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2012 08:18 #1342738 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Waarom zweeds?
Kunnen wij in Nederland ook.

@flip_21; ik weet zeker dat een 8v EVO kopje meer flowt dan jouw 2 liter 16v kopje ;)

Pacman? Bel Erland Cox, Tommy Luhr, Of Karlsson eens.
Of kijk eens op de site van Overboostracing.se (tommy Luhr).

Maarre lekker bezig ouwe prutser :)


Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2012 09:24 #1342740 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tsja

Jelmar86 schreef : @flip_21; ik weet zeker dat een 8v EVO kopje meer flowt dan jouw 2 liter 16v kopje ;)  

Dus in Rotterdam vergelijken ze wel degelijk appels met peren ;-)
Er komt ook een EVO 16V kop in de toekomst geloof ik, vergelijk die 8v EVO daar maar mee haha.. ik bedoelde natuurlijk als we kijken naar standaard gietsels etc.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2012 10:11 #1342742 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kut

flip_21 schreef : Er komt ook een EVO 16V kop in de toekomst geloof ik

Had ik maar een fatsoenlijk vak geleerd. Of woonde ik nog maar bij mamma.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-01-2012 10:52 #1342744 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Appels, Peren, mandarijnen
Buiten dat de 8v & 16v koppen beiden op een standaard volvo motor hebben gezeten hebben ze verder ook niks gemeen. ;)

Hoeveel mensen maken daadwerkelijk optimaal gebruik van de extra flow die een 16v kopje kan geven?
Zeker op LPG wordt het een apart verhaal


Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD