TUNING IN HET OOSTEN DEEL 2 :)update.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
@flip_21; ik weet zeker dat een 8v EVO kopje meer flowt dan jouw 2 liter 16v kopje

Pacman? Bel Erland Cox, Tommy Luhr, Of Karlsson eens.
Of kijk eens op de site van Overboostracing.se (tommy Luhr).
Maarre lekker bezig ouwe prutser

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus in Rotterdam vergelijken ze wel degelijk appels met perenJelmar86 schreef : @flip_21; ik weet zeker dat een 8v EVO kopje meer flowt dan jouw 2 liter 16v kopje
![]()

Er komt ook een EVO 16V kop in de toekomst geloof ik, vergelijk die 8v EVO daar maar mee haha.. ik bedoelde natuurlijk als we kijken naar standaard gietsels etc.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Had ik maar een fatsoenlijk vak geleerd. Of woonde ik nog maar bij mamma.flip_21 schreef : Er komt ook een EVO 16V kop in de toekomst geloof ik
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Hoeveel mensen maken daadwerkelijk optimaal gebruik van de extra flow die een 16v kopje kan geven?
Zeker op LPG wordt het een apart verhaal
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.