Wat heb jij vandaag gedaan
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
20-05-2019 21:58 #1454678
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic @fflunche
Die had ik tijdens de rit er ook aan hangen maar dan nog was ie wel te lang. Normaal leg ik zo een stuk of 6 steigerdelen van 5 meter op mijn alles dragers maar 19 stuks daar heb je wel een aanhanger voor nodig. Daarbij lagen er ook 8 keer 3 meter 9x9 hardhouten palen in en nog wat andere planken in de aanhanger. Maar alles ligt nu klaar op het erf. Op Hemelvaart dag gaat de schutting plat en gaan we eerst buizen in de grond rammen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-06-2019 23:12 #1455027
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Kachelkraan vervangen
In de 740.
Wat een ongelofelijke KKKKKK-Klus zeg.
Wat een ongelofelijke KKKKKK-Klus zeg.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-06-2019 00:20 #1455029
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ik
Kon thuis buiten niets doen dus toen maar naar de werkplaats. Binnen de boel aan het opruimen, en spullen die je toch nooit gebruikt weggooien.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-06-2019 20:51 #1455078
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag
Weer verder aan de schutting en mijn vrouw ging de voorkant van de bijkeuken in de teer zetten. Waarom teer (stokholmer teer) nou de zon staat er in de zomer de hele dag op te bakken en ik was het zat om elke 2 jaar de boel weer te moeten schuren en te schilderen, de goot klossen, boeidelen, raam en ombouw (Ombouw is er nu af vanwege het teren) worden hagel wit. Niks hielp van action verf tot de duurste die er was, dus de boel met de krabber tot op het kale hout kaal gehaald en nu voor de 2e keer in de teer gezet. Het hout zuigt als een malle de teer op. Het zal nog wel een keer of 4 moeten om een mooi egaal geheel te krijgen. De zijkant moet ook nog en onder de veranda dat blijft in de verf dit heeft niet zoveel te verduren van de zon en blijft er goed op zitten.
<a href=' postimages.org/ ' target='_blank'>

- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-06-2019 21:05 #1455079
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Zo
Was het eerst. De schutting stond er 18 jaar de klim hortensia is ook zo oud maar heeft daar 15 jaar gestaan. Op een gegeven moment hield de hortensia de schutting groot en deels vast maar de palen waren net onder het maaiveld door gerot.
ally bank near me

- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-06-2019 23:55 #1455150
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic De achterkant van de ...
bijkeuken toch ?
Zo te zien.
Zo te zien.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
15-06-2019 23:07 #1455154
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ja
De bijkeuken idd oftewel het klompenhossie. Gister nog een keer met de stokholmer teer en een beetje tenco zwarte teer erdoorheen en hij is al een stuk zwarter dan de eerste 2 keer. Maar het hout zuigt nog steeds 50% van de teer op dus het zal nog wel een keer of 2 moeten voordat het er lekker goed op zit. Het raam steekt nu wel een beetje af die moet maar gauw wit geschilderd worden.
Vandaag ook de bamboe uit zijn vaste bak gehaald, bak was half verrot en hij staat nu in een verrijdbare bak. Heeft me 3 uur gekost om hem in zijn geheel van zijn plek te krijgen. Maar het is gelukt.
Vandaag ook de bamboe uit zijn vaste bak gehaald, bak was half verrot en hij staat nu in een verrijdbare bak. Heeft me 3 uur gekost om hem in zijn geheel van zijn plek te krijgen. Maar het is gelukt.

- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
15-06-2019 23:12 #1455155
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic En
Als het zonnetje erop staat dan ruikt het zo lekker. Net of ik weer als kleine jongen door de straten loop en dat men bezig met het teren van de schuren van de molens. Op de zaansche schans waar ik redelijk dichtbij woon gebruiken ze het nog steeds. Niet de koolteer die is verboden maar ook de stockholmer teer maar de geur is hetzelfde gebleven als vroeger. Heerlijk die nostalgie.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-06-2019 09:51 #1455156
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic @Admiral: hoe is het met de
@Admiral: hoe is het met de Transit?
Heb dit item al langere tijd niet gevolgd (postings over huis en tuin hoeven voor mij niet zo) dus misschien heb ik wat gemist.
Maar postings over auto's, en zeker bijzondere auto's zoals Transits, vind ik wel boeiend. Vandaar dus
Heb dit item al langere tijd niet gevolgd (postings over huis en tuin hoeven voor mij niet zo) dus misschien heb ik wat gemist.
Maar postings over auto's, en zeker bijzondere auto's zoals Transits, vind ik wel boeiend. Vandaar dus

- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-06-2019 16:52 #1455164
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Met
De transit gaat het goed, maar staat even stil door klussen thuis. Maar als je wilt zal ik wat foto’s posten.
Moderators: Jerry Stam