Wat heb jij vandaag gedaan

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-05-2019 14:53 #1454370 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Na een tip van forumlid Admiral gebruik ik deze site Pascal: postimages.org
Als je de betreffende foto daar hebt staan neem je de tweede optie, kopiëren, op het forum kies je dan HTML editor , dan afbeelding en dan plakken.
Moet je nog naar Zweden dit jaar?

Ton Visser
Wormer
Lidnr. 116
945 B230FK MJ 199

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
05-05-2019 21:23 #1454378 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic foto's ?!?
Bedankt voor de tip, Ton. Ik zie nu dat er 2 vd 6 foto's wel geplaatst zijn, ga nog een keer proberen of de andere 4 foto's ook lukken. Mocht er deze zomervakantie weer een roadtrip plaatsvinden, dan is Zweden een kleine kans. Onze jongste zoon wil graag een rondje Oostzee doen (Dld, Den, Zweden, Finland, Baltische Staten, Polen, Dld, of in omgekeerde volgorde). Maar dit zijn nog erg vage plannen en sterk afhankelijk van of hij dan vakantiewerk heeft, of niet. Zelf maakt mij de route niet veel uit, de reis is al een belevenis op zich. groet, Pascal

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-05-2019 07:50 #1454389 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Een echte gangstakappa is
Een echte gangstakappa is natuurlijk niet voor een amazon maar hoort op een 444: www1.garaget.org/archive/67/66965/63337/large_63337-577091.jpg ]
Maar een mooie zonnekap op een amazon is natuurlijk ook goed! Dan heb je het vermoedelijk over dit model? www.amazon-parts.nl/images/stories/virtuemart/product/009.jpg

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
06-05-2019 16:29 #1454401 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Ja
Ja, dat klopt Willem. Het gaat om die laatste kap op jouw foto's. Onze Amazon heeft precies dezelfde kleur als op jouw foto. (Volvo lakkleur 99: Mellanbla/ hemelsblauw). Groet, Pascal

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2019 16:04 #1454471 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even naar de sloop geweest
Ik ben heerlijk even naar de autosloop geweest! Een paar zelfs. Op zoek naar kleine interieur dingetjes voor mijn 940. Het valt mij op dat er maar weinig 940's op de sloop te vinden zijn. Hoe zou da komen? ;-)
Toch een paar oude 940's gevonden. Half kapot, gedeukt, ingeregend, vies, zonder wielen, een rommeltje van binnen.... Hartverscheurend bijna! :-)
Ik heb voor 5,- een paar nieuwe knoppen en plastic dingetjes gevonden. Mijn eigen dashboard lijkt weer als nieuw! :-)

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2019 18:40 #1454474 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic De meeste 2, 7 en 9 sries
De meeste 2, 7 en 9 sries verdwijnen al een paar jaar niet naar de sloop maar naar de bangers. Op een algemene sloop komt nog maar sporadisch iets binnen.
Verder is het aantal nog rijdende exemplaren ook zodanig afgenomen dat er veel minder vaak eentje gesloopt wordt: dat zie je ook op de algemene sloop terug.
Tot slot: het is allemaal minstens 20 jaar oud: veel sloperijen zetten zulke oude auto's helemaal niet meer op het terrein, of maar korte tijd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-05-2019 21:47 #1454481 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat klinkt eigenlijk wel
Dat klinkt eigenlijk wel logisch ja... ik moet snel zijn als ik er nog wat vanaf wil slopen! :-)

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-05-2019 21:49 #1454657 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag
Vrijdag jl had ik mijn aanhanger volgeladen met hout voor de nieuwe schutting. En volgens mij was ik een beetje illegaal bezig als het om de lengte gaat, totaal was de combinatie met de auto 10,12 meter lang, de overhang aan de achterkant van de aanhanger is te lang naar mijn idee. Toch maar naar de werkplaats gereden, wel via het dorp in de hoop via die weg niet de politie niet tegen te komen. Vanmorgen de aanhanger opgehaald en daar maar besloten om eerst de boel maar wat in te gaan korten. Nog een keer het risico nemen durfde ik niet. Ik had ook nog wat oude pvc gasbuizen van rond 200 mm welk zo een beetje 2 tot 2,5 meter lang waren die ook mee moesten.

Ik ben wel blij met mijn aanhangertje hoor.

<a href=' postimages.org/ ' target='_blank'>4-E1-E5894-FCFC-4-C5-C-9295-9-DFD544-B1-D40

<a href=' postimages.org/ ' target='_blank'>C9365-B39-4325-4-E48-9-C42-E0-E6-A7-BA47-C1

<a href=' postimages.org/ ' target='_blank'>2-C819480-F7-B6-423-D-99-C4-E3307-B59-E349where is the nearest gas station

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2019 17:54 #1454669 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Nu
nog zo'n oranje soepbord aan je uitstekende lading hangen.
Al is het maar omdat je meer dan een meter uitsteekt.
Zoals je zelf al zegt.
Ik legde dat soort dingen op het dak. Kan je qua lengte toch iets meer meenemen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-05-2019 18:43 #1454672 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Velgen
Vanmiddag Truus voorzien van nieuwe schoentjes (met nog redelijke zolen eronder), de Aries staat ze een stuk beter dan de Borbet velgen die er onder zaten.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC