Wat heb jij vandaag gedaan
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2018 19:05 #1449252
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Zeg,
Zeg Lex, ik zit nou net het begin van dit topic door te lezen en de tweede en de derde reactie zet mij toch wel aan het denken.
Iets over gras maaien en een Honda Transalp, oh ja, en ook een leuke rubriek.
Het kan verkeren Lex!
Maar nog steeds met je eens, verhuizen naar "onze" Facebookpagina.
Groeten,
Iets over gras maaien en een Honda Transalp, oh ja, en ook een leuke rubriek.
Het kan verkeren Lex!
Maar nog steeds met je eens, verhuizen naar "onze" Facebookpagina.
Groeten,
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2018 19:28 #1449253
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic :-)

- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-09-2018 19:36 #1449254
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ok
En waar staat dat
voor Lex?
In gewone taal bedoel ik.
Groeten, Ton.

In gewone taal bedoel ik.
Groeten, Ton.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-09-2018 23:09 #1449256
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Nou
Begin ik het te begrijpen waarom het de laatste tijd zo rustig was. Als men er geen behoefte meer aan heeft om je dagelijkse leuke dingen vrijblijvend te laten zien of melden mag van mij dit topic gesloten of verwijdert worden het is mij om het even. Kijk als ik de enige ben die dit topic in leven houd is er ook niet veel aan zo en vind ik het ook wel mooi geweest dan. Ik vond het in ieder geval leuk om mijn dagelijkse dingen te laten zien aan anderen en ik hoop dat er ook mensen zijn die het leuk vonden en er ook iets van geleerd hebben.
Moderator van mij mag dit topic dicht.
Gr Rene (Admiral)
Moderator van mij mag dit topic dicht.
Gr Rene (Admiral)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-09-2018 01:17 #1449259
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Doen we
Hallo Rene, Ton en Lex
Bij deze gaat het draadje dicht.
groetjes
Mathy
Bij deze gaat het draadje dicht.
groetjes
Mathy
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 22:47 #1449736
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Weer open
Na overleg en ruggespraak gaat dit topic weer open.
Met de volgende opmerkingen:
- Kletshoek is kletshoek. Je hoeft het niet te lezen
- Voor Volvo gerelateerde “klets” is er een apart topic
- De forumregels zijn uiteraard van toepassing
Dank voor jullie begrip
Met de volgende opmerkingen:
- Kletshoek is kletshoek. Je hoeft het niet te lezen
- Voor Volvo gerelateerde “klets” is er een apart topic
- De forumregels zijn uiteraard van toepassing
Dank voor jullie begrip
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
11-10-2018 23:39 #1449737
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ik
Wil bij deze iedereen bedanken, en we maken er weer een leuke topic van. Mocht ik op sommige momenten wat te heftig hebben gereageerd dan bied ik hierbij mijn excuses aan. Ik zal ook mijn positieve inbreng geven op het andere topic “wat heb jij onlangs aan je volvo gedaan”
Gr Rene (Admiral)
Gr Rene (Admiral)
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
12-10-2018 22:20 #1449769
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vanavond
Weer naar de timmerclub voor de jeugd geweest. Samen met nog een paar begeiders geven wij timmerles aan jeugd van 6 tot 16 jaar. Het is geen buurthuis maar een zaansche olie molen uit 1620 in koog a/d zaan welk al bijna 400 jaar op dezelfde plek staat. We timmeren dus voornamelijk molens maar ook Zaansche huisjes en andere zaken uit vervlogen tijden. Ik ben daar ook als jeugd timmer lid begonnen toen mijn pa daar begeleider was, maar als je op een gegeven moment een vriendinnetje hebt dan is de interesse weg. Toen mijn zoon oud genoeg was wilde mijn zoon ook op timmerles en nu is hij al een paar jaar gestopt maar ik ben al weer 13 jaar begeleider van de timmerjeugd. Ik hou me vooral bezig met 2 jongens die een verstandelijke beperking hebben en motorisch erg slecht zijn.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-12-2018 08:30 #1451542
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vrijdag
Mijn nieuwe bus opgehaald zoals jullie wel weten, zaterdag naar de werkplaats met de 945 en verder gegaan met het terras. Dit is eindelijk af, althans ik moet nog wat tegels op maat slijpen maar de klinkers liggen erin laat de zomer maar komen de tafel en de terras stoelen staan er al.
<a href=' postimages.org/ ' target='_blank'>
En zo was het een tijdje geleden
Zondag eerst de alu zomer velgen van mijn vrouw d,r fiesta afgehaald en toen vervangen voor de stalen velgen met zomerbanden. Die zomerbanden worden deze week vervangen voor winterbanden. Daarna lekker naar de kerstmarkt in het dorp geweest. Was lekker druk. Alle winkeliers liepen in klederdracht uit de tijd van Charles Dickens incl de kinderen die af een toe een kwaaie jongen streek uithaalde en er liepen ook een horde ganzen met een ganzenhoeder door de menigte. We hebben wat kerst inkopen gedaan en met mijn zoon een heerlijk broodje beenham gegeten. Thuis gekomen de houtkachel aangezet en lekker op de bank zitten tv kijken.
Vandaag roostervrij en op dit moment van schrijven zit ik in de werkplaats. Regent buiten dus ff wachten tot het droog is. Dan ga ik mijn houtvoorraad verplaatsen naar het terras (tijdelijk) en dan zie ik wel verder.

En zo was het een tijdje geleden

Zondag eerst de alu zomer velgen van mijn vrouw d,r fiesta afgehaald en toen vervangen voor de stalen velgen met zomerbanden. Die zomerbanden worden deze week vervangen voor winterbanden. Daarna lekker naar de kerstmarkt in het dorp geweest. Was lekker druk. Alle winkeliers liepen in klederdracht uit de tijd van Charles Dickens incl de kinderen die af een toe een kwaaie jongen streek uithaalde en er liepen ook een horde ganzen met een ganzenhoeder door de menigte. We hebben wat kerst inkopen gedaan en met mijn zoon een heerlijk broodje beenham gegeten. Thuis gekomen de houtkachel aangezet en lekker op de bank zitten tv kijken.
Vandaag roostervrij en op dit moment van schrijven zit ik in de werkplaats. Regent buiten dus ff wachten tot het droog is. Dan ga ik mijn houtvoorraad verplaatsen naar het terras (tijdelijk) en dan zie ik wel verder.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-12-2018 22:42 #1451570
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag
Heel veel gedaan, meer dan ik had verwacht. Nu alles op zijn plek staat en is opgeruimd is goed te zien hoeveel werk het is geweest. Nog een 15 m2 klaar maken om te bestraten en dan kan mijn bus op zijn plek gezet worden.
Moderators: Jerry Stam