Wat heb jij vandaag gedaan

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
24-12-2018 17:55 #1451785 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag
Is de taxateur langs geweest om de Ford Transit te taxeren. Hij komt niet vaak zo een harde Ford Transit tegen. Hij is voor iets meer dan de aanschaf waarde getaxeerd. Aangezien ik de bus opnieuw moet laten spuiten en nog wat andere zaken wil doen om hem voor dagelijks gebruik geschikt te maken raadde hij mij aan om niet de drie jaar uit te zitten. Maar eerder een taxatie te laten doen, de waarde zal behoorlijk stijgen als de bus klaar is.

Verder een ander deel van de parkeer plaats bij de werkplaats aangepakt. De boel is op die plek vrij gemaakt want de schutting die deels is omgewaaid (al weer een jaar terug) moet vervangen worden. Daar kon ik niet bij want er stonden allemaal kratten met gekloofd hout en een krat met stenen voor. Het hout ligt in de volvo 945 en zal ik morgen uitladen en de krat met stenen was ondanks dat er maar 5 lagen in zaten te zwaar om te verplaatsen dus ik zal die eerst op moeten maken eer ik aan de schutting kan beginnen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-02-2019 19:09 #1452771 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag afscheid
Genomen van mijn 245. Hij gaat naar het oosten van het land en dat kan 2 dingen betekenen restaureren of platrijden op de cross. Ik gok dat laatste. Ik had het graag anders gezien maar tijd ontbreekt om hem te restaureren.

<a href=' postimg.cc/PprQV2cm ' target='_blank'>E79-D224-D-FB57-4-B08-B1-ED-AA822-A8-BAEB1

• Wytze Broerze
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
09-02-2019 19:38 #1452772 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Plat gaat ie
Hij is lekker hard. Dat vinden de bangers fijn.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
09-02-2019 23:48 #1452776 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Tijdens het
Bekijken maakte hij al foto’s van het interieur, waarschijnlijk had hij daar al en klant voor. Hij gaf ook aan dat hij hem eerst gaat strippen en dan bepaald of hij verder gaat waar ik gebleven ben of dat hij voor de cross gaat maar ik weet wel beter. Die gaat plat. Het is niet anders. Als ik alle auto’s die ik leuk vind had moeten bewaren dan had ik alle loodsen op het terrein vol gehad met auto’s.

Het is een tijd van komen en gaan.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-02-2019 14:04 #1452779 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Hier staat ie nu:

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
10-02-2019 15:27 #1452780 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Idd
Met oude foto’s en die hij terplekke heeft gemaakt. Ik had vanmorgen nog mail contact met hem. Hij kreeg hem niet meer gestart terwijl ik hem gister nog gestart had waar hij bij stond en ik heb hem naar de kar gereden en hij erop. Volgens hem is de motor verrot, hij voelde zich bedondert. Totaal geen compressie meer. Volgens de advertentie loopt ie super. Hij heeft de 245 al gedemonteerd want hij klaagde dat het achterlicht vastgekit zat, zou ik echt niet meer weten, die lichten zitten er al bijna 10 jaar op. Hmmmm ach hij doet zijn best maar. De body word in iedergeval plat gereden.

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2019 00:52 #1452790 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic En nog
zeuren ook die vent voor die 750 euro.
Hmmm.
Vervelende nasmaak zo bij deze deal kan ik me voorstellen. niet leuk. snel vergeten dus.
Had er al een slecht gevoel over, voor zover ik dat plaatsvervangend kan hebben van afstand.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
11-02-2019 09:27 #1452794 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic En
Als je de advertentie leest op mp draait het blok super.......................Voor mij was het een kwestie van of lang wachten op de geschikte kandidaat of weg ermee en op een gegeven moment heb je zoiets van dan maar weg en minimaal vangen wat je er voor wil hebben en weer door en vergeten wat er gebeurt is. Ik heb een leuke tijd gehad met de auto. Veel geleerd ook geleerd dat je geen K-jet moet kopen want die heeft mij toch wel kopzorgen gegeven. En wie weet komt er ooit weer een 245 want het zijn toch wel geweldige auto’s. Maar nu heb ik heel veel zin om aan mijn transit te gaan werken en de opel admiral. En tussen de transit en de opel komt er nog een klant voorbij die zijn fiat 500 weer in elkaar gezet wil hebben na het spuiten van 8 jaar geleden.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2019 17:26 #1452810 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Vandaag zag ik een 940 met
Vandaag zag ik een 940 met 'mijn' kenteken maar dan 1 nummertje lager rijden in de buurt van Drachten. Een blauwe estate. Erg leuk, zeker omdat het inmiddels oude beestjes aan het worden zijn.

Was zelf 'helaas' in mijn voorwielaangedreven Volvo. Als je dan gaat zwaaien denken ze, terecht, dat je niet helemaal spoort... :-)

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
12-02-2019 23:08 #1452847 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag
Een riool verstopping thuis opgelost. Eergisteravond ben ik mijn broodje aan het smeren en ik loop naar de bijkeuken en daar staat de wasmachine te pompen en ik hoor ineens water stromen en tegelijkertijd komt het onder de wasmachine vandaan. Gauw uit gezet en met handdoeken de boel zo goed als het kon droog gemaakt. Tegelijkertijd hoor ik van mijn zoon dat de gootsteen in de keuken ook niet meer doorloopt. Nou dat is lekker, gauw gekeken of het toilet wel doorspoelde en dat was gelukkig zo. Dus de verstopping zit ergens tussen de wasmachine en 6 meter richting het toilet. Aangezien het al laat was heb ik mijn werk via de groepsapp benadert dat ik niet dinsdag kom werken. Vandaag dus aan de slag. Eerst maar is de foto’s van de funderingherstel erbij en van de aanbouw van de bijkeuken. En toen een plan gemaakt. Na een paar uur was alles weer ontstopt en lag er in de steeg een hoopje witte grijze meurende troep. Verder nog een pakket met onderdelen klaar gemaakt. Blijkt deze te zwaar te zijn. Dus weer terug en 2 pakketten van gemaakt. Kom ik erachter dat GLS tot 32 kg en de TNT tot 30. Dat van GLS had ik eerder moeten weten. Daarna nog even gauw naar de werkplaats want ik heb weer iemand blij gemaakt met een rolhoes voor een 245. Het begint zo langzamerhand lekker op te ruimen in de werkplaats.

Nu nog een set virgo velgen, en een set brede alu velgen voor een jaren 70 fiat, ik heb nog een roofrack voor een 145 of een vroege 245 en nog wat klein spul verkopen.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC