Wat heb jij vandaag gedaan
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
01-09-2017 18:35 #1440149
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic @willem
Bedankt voor de tip, denk ook niet dat verzwaarde nodig zijn deze hebben het ook 20 jaar uitgehouden. Dan zullen die andere dat ook wel doen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-09-2017 22:19 #1440160
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Had ook n setje nieuwe
Had ook n setje nieuwe gehaald bij estate service, eigen merk. Ben er niet heel enthoussiast over, kofferklep valt nog steeds hard dicht en laatste stukje gaat ie heel sloom omhoog dat je zelf wel even n zetje bij geeft..
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-09-2017 08:31 #1440214
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Historic Grand Prix
Gisteren met mijn zoon naar de Historic Grand Prix op Zandvoort geweest. Moesten wel vroeg op, de eerste race begon om 8 uur, maar absoluut de moeite waard. Een genot voor oren en ogen en ook geweldig om de bolides die ik alleen van de TV van vroeger, bijvoorbeeld de Lotus 49 en de 72, of uit de boeken kende van heel dichtbij te zien. Ook de race met vooroorlogse wagens was mooi. Verder nog de nodige auto's uit de categorie "als ik de Staatsloterij zou winnen, dan..." gespot, onder andere een Ferrari 250 GTO (voor de zondagen) en een groene 456 GT-M van hetzelfde merk (voor door de week). Voor de liefhebbers: het is elk jaar in het eerste weekend van September, en op zaterdagavond is er een rijdersparade door het dorp.
Groeten,
Groeten,
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2017 08:38 #1440640
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Gisteren reed ik een grijze
Gisteren reed ik een grijze 760 turbo voorbij op de A28 bij Hoogeveen. Inmiddels een zeer zeldzame verschijning! Ik reed in mijn 850 maar wederzijds duimpjes omhoog!! Leuk 
Ook de 850 gisteren op 385.000 km gezet.

Ook de 850 gisteren op 385.000 km gezet.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
16-09-2017 21:00 #1440694
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Vandaag de
Dam tot Dam gelopen. 20 km wandelen van de dam in Amsterdam naar de dam in zaandam. Nooit meer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-09-2017 09:35 #1440696
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dam tot Dam
Haha nooit meer ! Heb je dat ook weer uigevonden... wil je een andere uitdaging kun je ook die van Egmond in de winter lopen, lekker met een straf winterbriesje over het mulle zand..
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
17-09-2017 09:57 #1440697
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Had
Me niet voorbereid, maar ik heb heel veel respect voor mijn vrouwtje met haar type 1 diabetes heeft ook zij zonder voorbereiding de 20 km doorstaan en eigenlijk waren het er 25 want eerst nog van de centraal station amsterdam naar de dam en in zaandam nog een keer naar de pendelbussen lopen. En mijn zoon heeft maandag nog 35 km met zo een grote rugzak gelopen in die stromende regen vanuit koog aan de zaan door de polder en langs het Noordzee kanaal naar Beverwijk en velsen en door de duinen van wijk aan zee, Heemskerk naar camping Bakkum. Met storm en regen een tent opzetten en toen verderop de bliksem insloeg was het klaar. School vond het onverantwoord en we konden en ophalen. Ik dacht ik haal een grote chagarijn op die boos is enz maar geen onvertogen woord hij was zelf opgewekt en vrolijk. De hele klas is op pure karakter doorgegaan.
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-09-2017 14:58 #1440780
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Sinterklaas komt vroeg dit jaar
Vandaag is mijn daktent opgehaald door de voorzitter vh Volvo 240-260 register.
De tent komt dit weekend op hun stand op de VKB te staan op een 245 uit 1976. Het register vroeg mij meer dan 6 maanden geleden al of ze de daktent mochten lenen (het thema van dit jaar is "Vakantie"), dus deze had ik toegezegd. Niet wetende dat onze Vereniging er ook wel oren naar had om deze op de stand te hebben, echter toen had ik de daktent al beloofd aan onze mede Volvisten.
Ik ga er op zondag even kijken.
De post bracht mij een leuk boek over alle estates van Volvo van de early days tot de hedendaagse V90. Natuurlijk ook een aantal pagina's over de 700 en 900 serie.
Sinterklaas kwam vroeg dit jaar......
De tent komt dit weekend op hun stand op de VKB te staan op een 245 uit 1976. Het register vroeg mij meer dan 6 maanden geleden al of ze de daktent mochten lenen (het thema van dit jaar is "Vakantie"), dus deze had ik toegezegd. Niet wetende dat onze Vereniging er ook wel oren naar had om deze op de stand te hebben, echter toen had ik de daktent al beloofd aan onze mede Volvisten.
Ik ga er op zondag even kijken.
De post bracht mij een leuk boek over alle estates van Volvo van de early days tot de hedendaagse V90. Natuurlijk ook een aantal pagina's over de 700 en 900 serie.
Sinterklaas kwam vroeg dit jaar......
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2017 17:00 #1441015
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Vandaag een V70 gekocht: 2.4T
Vandaag een V70 gekocht: 2.4T automaat.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-09-2017 18:27 #1441017
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Nice Gefeli!
Nice Gefeli!
Moderators: Jerry Stam