Wat heb jij vandaag gedaan
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2017 23:37 #1436963
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Volvo Logo
Dat heb je goed gedaan. !
Je kan wel laten stralen en poedercoaten maar dat kost wat.
Mijn hydra's had ik voor 80 euro en op mijn andere 740 sirius velgen die ik voor 35 euro had. Dan ga ik ze toch niet laten stralen en poedercoaten ? want dan worden ze alsnog duur en dat was dus juist niet de bedoeling als je goedkoop velgen wil scoren. Dus flink schuren en polijsten en zelf spuiten. Goed zat qua resultaat en dubbele voldoening vanwege de lage kosten. Heb je nog extra stickers bij laten maken of zijn die bij te maken bij wijze van gunst tegen betaling ? Heb daar wel belangstelling voor.
Peter
Je kan wel laten stralen en poedercoaten maar dat kost wat.
Mijn hydra's had ik voor 80 euro en op mijn andere 740 sirius velgen die ik voor 35 euro had. Dan ga ik ze toch niet laten stralen en poedercoaten ? want dan worden ze alsnog duur en dat was dus juist niet de bedoeling als je goedkoop velgen wil scoren. Dus flink schuren en polijsten en zelf spuiten. Goed zat qua resultaat en dubbele voldoening vanwege de lage kosten. Heb je nog extra stickers bij laten maken of zijn die bij te maken bij wijze van gunst tegen betaling ? Heb daar wel belangstelling voor.
Peter
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2017 23:43 #1436964
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic owh
en om on topic te blijven.
Dit heb ik gedaan vandaag. Zie piccie
Dit heb ik gedaan vandaag. Zie piccie
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2017 00:54 #1436968
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Admiral
Da's redelijk normaal hoor. Zink gaat 50 jaar mee. Zo ongeveer dan.
Maar als dat niet bekend is komt het als een tegenvaller, da's logisch en begrijpelijk.
Maar het komt vast goed met al die klus activiteiten. Succes !
Maar als dat niet bekend is komt het als een tegenvaller, da's logisch en begrijpelijk.
Maar het komt vast goed met al die klus activiteiten. Succes !
- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
28-04-2017 08:59 #1436972
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Detailen
Vandaag de Blauwe Baksteen opgehaald van SCS Car Detailing in Zwolle, alwaar eigenaar Lorenzo de auto heeft laten glimmen als nooit te voren. De auto heeft daar een paar dagen gestaan, tussentijds ontving ik via de app foto's van het proces. Ik wilde vooral dat de lak gepolijst werd zodat fijne krasjes, swirls en hologrammen verwijderd zouden worden. De kleur is prachtig teruggekomen, de metallic flakes schitteren je tegemoet. Dit is wel de overtreffende trap van auto's poetsen.
Vanmiddag komt de taxateur, want zoiets als met de Paarse Toerbuffel zal mij niet nog eens overkomen. Ben benieuwd. Gelukkig is de "patina" in de vorm van butsen en diepe krassen niet verloren gegaan.
Vanmiddag komt de taxateur, want zoiets als met de Paarse Toerbuffel zal mij niet nog eens overkomen. Ben benieuwd. Gelukkig is de "patina" in de vorm van butsen en diepe krassen niet verloren gegaan.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
28-04-2017 09:08 #1436973
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic @ff lunche
Het oude zink gaat idd lang mee maar tegenwoordig minder lang. Heb jaren in de loodgieterij gewerkt en dan zie ik dakgoten van zink en regenpijpen van zink de 50 jaar niet halen. Mijn dakgoot moest ik ook na 25 jaar vervangen.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2017 12:11 #1436978
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Zo, dat is inderdaad een
Zo, dat is inderdaad een spiegel geworden zeg! Waar moet je nou kwa prijs aan denken voor zo'n professionele poetsbehandeling?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2017 13:31 #1436986
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic logo stickers
Peter, ik heb nog wel een extra setje Volvo logo stickers. Als je mij een PB stuurt dan zorg ik dat je een setje via de post krijgt.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2017 15:24 #1436988
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic En voor de overige
En voor de overige liefhebbers: uiteraard heeft Dave Barton ze ook in zijn enorme collectie Vovo-stickers:
www.davebarton.com/VolvoStickers2.html
Helaas is de site niet overzichtelijk: dit type staat bijna onderaan de pagina.
Zijn bestelproces is een stuk overzichtelijker: mijn ervaring met bestellen bij hem is ronduit goed, evenals de kwaliteit van de stickers.
Helaas is de site niet overzichtelijk: dit type staat bijna onderaan de pagina.
Zijn bestelproces is een stuk overzichtelijker: mijn ervaring met bestellen bij hem is ronduit goed, evenals de kwaliteit van de stickers.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2017 17:54 #1436994
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pergola ipv dakraam
Vandaag had ik eigenlijk het plaatsen van een nieuw dakraam op mijn agenda staan. Helaas was het weer onstabiel, gelukkig heeft mijn direct leidingevende alhier altijd nog andere plannen dus heb ik een pergole om onze ruitvorm picknick tafel gemaakt.
Laat de druiven maar rijpen !
Helaas lag mijn roodvleugelparkiet dood op het voederplankje, géén idee wat er gebeurt is, zat alleen met een vrouwtje samen.
Echt zonde, was een heeeeeele mooie.
We hebben hem in de vriezer gelegd, dit exemplaar was zo fraai dat we hem laten prepareren.
Laat de druiven maar rijpen !
Helaas lag mijn roodvleugelparkiet dood op het voederplankje, géén idee wat er gebeurt is, zat alleen met een vrouwtje samen.
Echt zonde, was een heeeeeele mooie.
We hebben hem in de vriezer gelegd, dit exemplaar was zo fraai dat we hem laten prepareren.
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2017 18:45 #1436995
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Inderdaad heel mooi gelukt!
Inderdaad heel mooi gelukt! ben ook benieuwd!
Moderators: Jerry Stam