Wat heb jij vandaag gedaan
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
22-05-2017 21:44 #1437715
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ronald ik lees nu pas je berichtje
In dit topic, had je ze nog en is het de moeite waard om ze op te halen. Hoeveel zijn het er eigenlijk. Ik lees het het wel.
Ik heb in principe straks nog oude geeltjes over en er zijn ook wat rode bij, ik zal er een foto van maken, ze mogen zo weg, zolang alles maar mee gaat.
Zie foto,s ik heb nog een stapeltje maar die liggen achter mijn containers.
Ronaldw, Volvo 940 Estate 230FK 1995 automaat
Lidnummer 1616
Koedijk
Ik heb in principe straks nog oude geeltjes over en er zijn ook wat rode bij, ik zal er een foto van maken, ze mogen zo weg, zolang alles maar mee gaat.
Zie foto,s ik heb nog een stapeltje maar die liggen achter mijn containers.
Ronaldw, Volvo 940 Estate 230FK 1995 automaat
Lidnummer 1616
Koedijk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-05-2017 21:53 #1437717
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Morgen ff foto
Ik zal ze morgen allemaal bij elkaar leggen en een foto maken.
Ik doe er uiteindelijk helemaal niets mee dus als jij ze kunt gebruiken zijn we beide blij....
Ik doe er uiteindelijk helemaal niets mee dus als jij ze kunt gebruiken zijn we beide blij....
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2017 11:59 #1437729
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Gister 'n oud baasje voor 2
Gister 'n oud baasje voor 2 tientjes 'n dorpje verderop gekocht.
Was al 'n tijdje opzoek naar een degelijke zware krik dus maar even gaan kijken. Had 10 jaar stil gestaan en kon wat liefde gebruiken. Afgevuld met ATF olie en n verse laag hamerslag blauw erop. Binnenkort nog een keer kijken of ik de keerringen kan vervangen, hij tuft nu ietsjes bij teveel olie. Van een goede vriend heb ik dezelfde krik over kunnen nemen voor 'n biertje alleen is die van hem krom door wat lomp gedoe. Reserve onderdelen zat dus.
Ook maar even de bankschroef mee genomen om 't kwastje af te strijken.
Ze kunnen er weer even tegenan!
Was al 'n tijdje opzoek naar een degelijke zware krik dus maar even gaan kijken. Had 10 jaar stil gestaan en kon wat liefde gebruiken. Afgevuld met ATF olie en n verse laag hamerslag blauw erop. Binnenkort nog een keer kijken of ik de keerringen kan vervangen, hij tuft nu ietsjes bij teveel olie. Van een goede vriend heb ik dezelfde krik over kunnen nemen voor 'n biertje alleen is die van hem krom door wat lomp gedoe. Reserve onderdelen zat dus.
Ook maar even de bankschroef mee genomen om 't kwastje af te strijken.
Ze kunnen er weer even tegenan!
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-05-2017 12:34 #1437732
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Zo
Heb ik er ook nog 2 liggen, een 3,5 tons krik en een 2,5 tons krik. Beide hebben liefde nodig. 2,5 tonner ligt uit elkaar en de 3,5 tonner mist een zwenkwiel en heeft wat olie nodig.
Jij gebruikt ATF olie, dat is toch automatische transmissie olie? Ik wilde ze gaan afvullen met brake fluid of kan dat ook. Ik heb me dr nog niet zo in verdiept eigenlijk. Heb ook nog 2 transmissie krikken die olie nodig hebben.
Jij gebruikt ATF olie, dat is toch automatische transmissie olie? Ik wilde ze gaan afvullen met brake fluid of kan dat ook. Ik heb me dr nog niet zo in verdiept eigenlijk. Heb ook nog 2 transmissie krikken die olie nodig hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2017 14:16 #1437734
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zoek ik ook nog
Een betere krik zoek ik ook nog, zeker voor bovenstaand bedrag, ik kom er vanzelf 1 tegen !
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2017 18:44 #1437738
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic ATF erin gegooid op aanraden
ATF erin gegooid op aanraden van 'n vriend die monteur is. Doen hun ook altijd zei hij.
Wat ik mezelf wel afvraag is dat de bekende rode lidl krikjes 2,5/3 ton mogen hebben terwijl ze in mijn ogen veel schameler/minder degelijk zijn als bovenstaand bakbeest die volgens geponste cijfers 1,5 ton mag hebben. 2,5 ton erop zou ik namelijk makkelijk vertrouwen..
Waren ze vroeger banger dan tegenwoordig?
Wat ik mezelf wel afvraag is dat de bekende rode lidl krikjes 2,5/3 ton mogen hebben terwijl ze in mijn ogen veel schameler/minder degelijk zijn als bovenstaand bakbeest die volgens geponste cijfers 1,5 ton mag hebben. 2,5 ton erop zou ik namelijk makkelijk vertrouwen..
Waren ze vroeger banger dan tegenwoordig?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2017 19:42 #1437740
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto,s klinkers
Zoals beloofd hierbij het totaal aantal klinkers op foto.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
23-05-2017 20:37 #1437741
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic Ronald
Hier heb ik wel interesse in. De rode klinkers leg ik wel bij mijn werkplaats kan ze daar nog wel een keer gebruiken, ik kom het spul tzt wel ophalen bij je kan ik gelijk de rest in Obdam ook ophalen. Had ik jou adres al een keer gehad volgens mij wel moet even in mijn pb kijken. Anders stuur ik je wel een pb voor je adres. In ieder geval alvast bedankt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-05-2017 22:06 #1437744
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik wacht het af
Laat maar weten wanneer je langs komt, ik hoor het vanzelf !
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2017 09:08 #1437757
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Je kunt wel zien dat dit een
Je kunt wel zien dat dit een website is voor liefhebbers van bakstenen!
Moderators: Jerry Stam