Terugblik MBC inbouwdag.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Een hele leuke dag die goed verliep en ik geef me vast op voor een hemeldag op dezelfde locatie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
krots4 schreef : Iedereen ongeveer 200 pk aan de wielen? Nog een sprintproef gedaan of iets met een rollenbanktest?
Hahahahahahahaha
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Komt dit wel voor, of is de kans groter dat de druk "per ongeluk" verlaagt?Chilm schreef : Als het al zo zou zijn en de druk wordt per ongeluk verhoogt dan grijpt altijd het motormanagement in d.m.v. een fuel cut
Hoe regelmatig controleer je de druk mbv een drukmeter? Elke maand/jaar, of pas als je wat merkt aan het rijden?
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
+1 Ha!Jelmar86 schreef :
Hahahahahahahahakrots4 schreef : Iedereen ongeveer 200 pk aan de wielen? Nog een sprintproef gedaan of iets met een rollenbanktest?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het monteren /afstellen is het meeste gedaan door chris (scania) en staat nu dacht ik op net 0.7 bar .
Wel ook de chip van martijn gekocht , moet er alleen nog ingezet worden ,zou mbv van deze chip ook zuiniger gaan rijden en kan de mbc nog iets verder afgesteld worden.
Merk het verschil met nu alleen nog de mbc erin al , kan nu gewoon nog even wat makkelijker even inhalen ook al rijdt je al in zijn 5 , je voelt dan toch het extra zetje waarbij je iets steviger in je stoel komt te zitten ook in de lagere versnelling merk je bij gas geven dat je wat steviger in je stoel komt te zitten.
Vandaag ook nog bij een wat snellere bocht wilde achterkant langszij komen , je gaat toch wel even wat spelen met de Volvo nu.
Moet alleen wat voorzichtiger zijn met gas geven .
O ja Bas heeft ook nog even uit zijn rijdende volvo magazijn/meetwagen/volgwagen even gekeken voor de code van een Cr603 , bas het zo gefixt .
Menige Volvo garage kan bas zijn instrumenten/meetapp etc wel gebruiken ,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was een leuk dagje!
Vond het leuk om iedereen ff te zien en te spreken.
Ook altijd leuk om mensen te helpen.........nadeel de tijd vliegt!!!
Toch maar vaker gaan dus.
Nog ff lekker met mijn vliegende baksteen gereden ff laten zien wat ik nu kan:)))) toch wel trots dus
Hoop blije gezichten gezien na mbc plaatsen en airbox zagerij..
Bedankt voor gastvrijheid Willem en ries voor de lekkere versnaperingen!!!
Mvg Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Even dus gedaan en er zelf naastgezeten , op de bijrijderstoel hoor je inderdaad wel het afblazen van de turbo .
Er zelf naast zitten als zoon (20J) er dan mee rijdt is niet het prettigst .
Jammer alleen dat het regende en druk was op de rijksweg (maar goed ook misschien)
Maar kon toch af en toe wel zien dat zoon het toch wel spannend vond ,ook bij een linkerbocht ging achterkant iets te ver uitwijken dan de bedoeling was.
Is maar goed denk ik dat zoon een gewone 940 sedan rijdt met b230f.