Reddingsactie "Red de Witte Duivel". Probleem gevonden, maar nog niet opgelost !!!!!!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Tamas
PS: Mooi optrekje Maarten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog één Volvo erbij en er volgt een echtscheiding................... (sprak zij grijnzend)Jeroen schreef : dat woord weer een hele hof vol met Volvo's
zal Elga leuk vinden!
Maar voor dit soort acties mag het wel af en toe.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dat telt natuurlijk niet, ik mag er niet meer bijzetten............... (maar ook daar komen we wel uit)Willem van Strik lidnr 328 schreef : En ik dacht, dat er iemand (niet met name genoemd) naar 480's en/of C30's aan het kijken was...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onbelast loopt de motor maximaal 4 à 4,5 duizend toeren, veel te weinig dus, wil niet harder.
Motor lipe ook niet helemaal lekker, leek te verstikken en met wat gas bij geven lukte het om hem aan de praat te krijgen.
De benzinepomp onder de wagen draait continue, als je de wagen op contact zet (en niet start) dan blijft de pomp draaien. Ik weet niet of het bij deze ook zo is maar bij de MY 90 Turbo wordt de pomp door de ECU gestuurd.
Op gegeven moment viel de mmotor uit en was niet meer te starten. De accu is nu leeg, dus ik moet eerst even de lader opzoeken en deze opladen, om te kijken of de wagen nog iets van leven wil vertonen.
De olie aan de peilstok van de bak was wel helder maar niet echt lichtrood, meer een beetje roodbruin, niet helemaal fris maar ook nog niet echt zwart. De olie rook nog redelijk naar ATF en niet naar verbrand frituurvet.
Zodra de accu weer vol is (als ik de lader kan vinden) ga ik nog wel weer even verder kijken.
Oh ja, de kick-down kabel loopt zo te zien netjes vrij, ik vermoed niet dat de bak hierdoor niet schakelt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik hoop dat het de 15e doorgaat.
Groet,
Paul
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet,
Tamas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ja, ik heb niets te vertellen.
Hier niet en daar helemaal niet.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-