Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo dan

ik zie en hoor dat er flink is gesloopt, nu dus de brutale vraag wie mijn achterlichtje op wil sturen en of ik nopg in aanmerking kom voor het stuur(als het geen leren is)

groiet

remco

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heren,
ben vanmiddag bij Timmermans geweest. Omdat we ons zaterdag netjes gedragen hebben mogen we weer terugkomen. Goed om te weten.
Komende zaterdag kan er dus nog gesloopt worden, als er dan nog veel opzit?! Van tevoren dus nog even contact opnemen.
De vrijwaring voor Mathy is trouwens ook geregeld, een hele geruststelling!
Richard

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Richard
swedish240 schreef : Komende zaterdag kan er dus nog gesloopt worden, als er dan nog veel opzit?! Van tevoren dus nog even contact opnemen.
Bedoel je dat we nog even contact op moeten nemen met Timmermans voordat we komen of dat mensen die mee willen komen helpen met slopen zich even hier melden?
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Remco
r.degoederen schreef : ik zie en hoor dat er flink is gesloopt, nu dus de brutale vraag wie mijn achterlichtje op wil sturen en of ik nopg in aanmerking kom voor het stuur(als het geen leren is)
Het stuur is niet van leer. Maar de bekleding van het stuur is aan de bovenkant behoorlijk versleten en los. Als je het stuur aan de bovenkant vastpakt, kun je de bekleding een flink stuk draaien rond het binnenwerk van het stuur. Daarom ligt het nog in Swalmen. Het achterlicht ligt, net als alle andere spullen die eraf gekomen zijn en niet door een van de andere slopers (Baseman, Daalderop, swedish240, koiter, stevenkoiter, FransS en ondergetekende) meegenomen zijn, bij Kompagne. Hij zal een lijst maken van wat hij meegenomen heeft.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Om teleurstelling te voorkomen zou ik vrijdag nog even contact opnemen met Timmermans. Kan er zelf helaas niet bijzijn, moet werken zaterdag.
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi,
Het achterlicht ligt in Houten bij mij. stuur ff een PB voor adres e.d. Het stuur was ernstig versleten.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat leuk dat we zaterdag weer terecht kunnen.
Mogeijk kan er dan toch nog gekeken worden naar het onderblok de versnellingsbak en andere zaken. Timen moet dan wel zelf even komen kijken want die deskundigheid ontbreekt mogelijk. Zelf vermoedelijk en helaas niet aanwezig want het was een leuke dag en een vriendelijke plek om te slopen. Wel weer geleerd dat slopen ook een vak is.
Vandaag ga ik inventarisren wat er hier in de tuin en schuur ligt. Als we de finale afrekening hebben, dan kunnen we zien wat andere clubleden moeten betalen voor de onderdelen.
groeten Ad
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Kompagne schreef :
Wat leuk dat we zaterdag weer terecht kunnen.
Mogeijk kan er dan toch nog gekeken worden naar het onderblok de versnellingsbak en andere zaken. Timen moet dan wel zelf even komen kijken want die deskundigheid ontbreekt mogelijk. Zelf vermoedelijk en helaas niet aanwezig want het was een leuke dag en een vriendelijke plek om te slopen. Wel weer geleerd dat slopen ook een vak is.
Vandaag ga ik inventarisren wat er hier in de tuin en schuur ligt. Als we de finale afrekening hebben, dan kunnen we zien wat andere clubleden moeten betalen voor de onderdelen.
groeten Ad
Jammer Ad, Ik kon alleen de eerste zaterdag zoals eerst al was afgesproken. De afgelopen zaterdag hebben jullie erg hard gewerkt, alleen jammer dat ondanks het harde werken alleen de achteras voor mij meegekomen is. Het twee keer heen en weer rijden naar jou toe was n.b. 400 km Ik had gehoopt dat eerst het hele blok met kop en versnellingsbak op mijn aanhanger mee zou komen. Dat was het handigste geweest. Daarna had ik thuis de onderdelen voor de diverse gegadigden kunnen demonteren. Had ik er zelf ook maar moeten zijn! Maar helaas het meisje gaat voor. Trouwens zitten de complete uitlaat en de voorpoten nog aan het wrak?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet iemand of deze onderdelen er af zijn en waar ze zijn?
En wil kompagne de spiegel nog?
de gordelhouders voor de achterbank.
de rechterbuitenspiegel (als Kompagne hem niet wil)
de passagiershandgreep (buitenkant deur)
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi,
De spiegels liggen in Houten. ik wil ze niet. ook de deuren liggen in Houten.
groeten Ad