Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
@rdegoederen: wp001 (Timen) staat op voor de gehele uitlaat. Neem even contact op met hem.
@mbroeren: Ik heb de verkoper gevraagd of er een kinderzitje inzit. Zelf zou ik het niet durven te zeggen. Helaas had ik niet begrepen dat je eventueel de hele achterbank wilt hebben. Ik wacht even af wat de verkoper zegt.
@allemaal: stel dat het niet lukt om vóór het weekend vervoer te regelen, dan ga ik de auto alvast betalen. Ik heb de verkoper gevraagd of de auto dan nog even mocht blijven staan (hooguit een weekje). Het antwoord daarop was positief.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
beste mannen,
Ik heb rijbewijs BE maar alles bij elkaar te zwaar voor mijn auto. Er zijn bedrijven die voor 70 tot 100 euro dit klusje klaren binnen twee werkdagen. De kosten zijn nihiel als we dit een beetje verdelen. Er was al rekening gehouden met wat extra kosten
Ik stel voor dit morgen te regelen dan kan de auto er vrijdag zijn.
Reageer even of je het hiermee eens bent, of niet. Dan kan ik het met Mathy regelen.
Wie komen er zaterdag?? en hebben we een tweede zaterdag??

groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kan dan wel, maar wel heel vroeg.
Ik ben voornemens mijn wensenlijstje eraf te halen, wellicht op het onderblok na.
Co heeft zeker interesse in het onderblok, alleen weet ik even niet of dat mee kan naar Houten (Ad?) dat scheelt voor co weer een dikke 100 kilometer, vanuit midden-noordholland.
Dat zou én mij vanwege gewicht (want zaterdag door de rug gegaan, zoals wel vaker) en Co vanwege de afstand prima uitkomen.
Ik kan zaterdag dus zoals al eerder gezegd, alleen heel vroeg, want ik móet om 14:00 weer terug zijn in Den Bosch, gezien ik om 16:00 in Amsterdam verwacht wordt, schoongepoetst en wel, wegens de verjaardag van mijn broer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Bas
Volgens mij is het gemakkelijker om dan het hele blok mee te nemen. Als de kop er in Swalmen niet af hoeft, scheelt dat tijd. En het risico dat je vloeistoffen knoeit (in je auto) lijkt me ook kleiner.
Die bagagerolhoes zou ik niet laten liggen. Een grijze vind je niet zo snel.
De tellerunit neem ik wel (stond al op voor de brandstofmeter, als jij hem niet wou). Als je er inderdaad voor zou kiezen om je lijstje in te korten.
Groetjes
Mathy
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
@mbroeren: Martijn, zouden we kunnen ruilen? Jij het kinderzitje (als het erin zit) en ik de rest van de bank met jouw armleuning? Ik heb even in Vadis gekeken en het moet vrij eenvoudig zijn het kinderzitje te demonteren en te verwisselen (als je weet welke klepjes en bouten je moet hebben). Ik kan uit Vadis wel opmaken dat kinderzitje en armleuning voor 940 (met hoge rugleuning) en V90 hetzelfde onderdeel zijn. Voor de hele bank zie ik dat niet zo direkt. Ik stuur je wel even een Pb met m'n telefoonnr., dat overlegt wat sneller.
@Mathy: kun je mij ook nog noteren voor de paravent (mits kleurnr 417)?
@Kompagne&Mathy: transport probleem voor onderdelen opgelost. Ik kan ze komende zaterdag middag zelf (eruit) komen halen in Roermond.
Frans
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Frans
Een dergelijke ruil was ook al tussen mbroeren en bas850 afgesproken, toen de laatste nog interesse had in de bank. Lijkt me een prima plan.
Ik zal je voor de paravent op de lijst zetten. Goed dat je zelf komt, want als je de foto's (de link naar het draadje waarin die staan vind je in het eerste bericht) goed bekijkt, zie je dat de hitte waarschijnlijk zeer dicht bij de paravent is geweest. De motorkap gaat trouwens moeilijk open. Meestal houdt dat in, dat de paravent tegen de motorkap komt.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Remco
r.degoederen schreef : Is de KAT van de sloopauto al bezet en is ie nog bruikbaar?
De katalysator gaat naar Timen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
FransS schreef :
@mbroeren: Martijn, zouden we kunnen ruilen? Jij het kinderzitje (als het erin zit) en ik de rest van de bank met jouw armleuning?
Ter kennisgeving: Net Frans gesproken. Frans neemt de achterbank en we ruilen van middenarm indien kleur ok en kinderzitje. Mooi geregeld!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heren,
Nog steeds de vraag over het vervoer en het aantal zaterdagen dat we bij de sloper terecht kunnen. En of we dus zaterdag a.s. aan e slag kunnen?
groeten Ad