Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is mooi,
Dan kun je Bas aflossen.
gr. Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
De auto staat sinds half twaalf op mijn naam. Ik heb er 375 euro, zoals gevraagd, voor gegeven. Momenteel is er 220 euro op m'n rekening gestort door in totaal vijf mensen, met een zesde heb ik een afspraak gemaakt.
Uiteraard heb ik nog even in/naar de auto gekeken.
De paravan is beschadigd.
De kap gaat moeilijk open.
Er ligt geen reservewiel in.
Er zit WEL een kinderzitje in.
Er zitten GEEN verlichte zonnekleppen in.
Er zit niet het model hemelverlichting in, dat rudiger graag wil hebben.
Er zit een klem voor een mobiele telefoon o.i.d. op het paneeltje rechts van het stuur (tussen schakelaars en draadknoppen)
Er zitten kleine "microfoontjes" links en rechts naast de zonnekleppen. Zou kunnen wijzen op de aanwezigheid van een alarm.
Er zit GEEN cruise control op (tenzij de verkeerde hendel gemonteerd is links van het stuur).
Dynamo en waterpomp gaan met Bas mee voor Co.
In plaats van de CC delen die er niet opzitten neem ik de ACC/ECC delen die het overleeft hebben mee. Inclusief bediening, sensoren, slangetjes, etc.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo Heren,
Ik heb inmiddels mijn deel (EUR 40,00) ook betaald. Morgen probeer ik met min broertje samen rond 10:00 in Roermond te zijn.
Tot dan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Mathy
Van harte met de auto... voor zolang als het duurt -
Heb jij toevallig de kleurcode ook?
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo heren,
Net nog even met mijn broertje overlegt, wij moeten eigenlijk ook de ruitenwissermotor van de achterklep hebben. Die werkt bij hem niet zo lekker.
Gezien er geen Guard alarm inzit, kan ik die daarvoor inruilen?
Ik hoor het wel.
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
het zou zomaar kunnen zijn dan het asje alleen maar verroest is.koiter schreef :
Hallo heren,
Net nog even met mijn broertje overlegt, wij moeten eigenlijk ook de ruitenwissermotor van de achterklep hebben. Die werkt bij hem niet zo lekker.
Ik hoor het wel.
David
is een kwestie van schoon maken (plm 1 uur werk) en hij doet het weer.
IS een bekend euvel.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Ad
Kompagne schreef : Heb jij toevallig de kleurcode ook?
Nee, helaas. Ik heb nog wel even onder de motorkap willen kijken, maar ver ging ie niet open (kapotmaken kan in Swalmen altijd nog. Maar tijdens de rit daarheen moet ie dichtblijven. Geweld had dus weinig zin). En aan een kleurcode heb ik niet meer gedacht helaas.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo David
koiter schreef : Net nog even met mijn broertje overlegt, wij moeten eigenlijk ook de ruitenwissermotor van de achterklep hebben. Die werkt bij hem niet zo lekker.
Hij is nog niet besproken voor zover ik me kan herinneren. (We gaan hard op de 200 berichten aan, dus m'n geheugen zou me in de steek kunnen laten)
Ik zal hem alvast achter je naam plakken, mocht je Jeroen's tip niet willen opvolgen. De achterklepbekleding moet er toch uit, dus ...
Er zit denk ik wel een alarm in omdat er links en rechts tegen het dak naast de zonnekleppen (rechts met spiegel maar zonder verlichting) zitten wat lijkt op microfoontjes. Maar dan die van een alarm en niet van een carkit. Die er misschien ook wel inzit. Maar kijk morgen zelf even wat er wel en niet inzit, zou ik zeggen.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Ik heb de lijst hierboven weer aangepast. nvliet (Co) zit off-shore, die kan dus nog even niet reageren. Ik heb voorlopig alle onderdelen die Co wil, onder Co's naam gezet. Wil Co ze toch niet, dan horen we dat vanzelf. Voorlopig gaan ze met Baseman mee.
Alle onderdelen waarvan ik vanmorgen heb gezien dat ze NIET op de auto zitten, maar die WEL op de lijst staan, zijn doorgestreept.
Alle onderdelen die er sinds vanmorgen bijgezet zijn, staan achter een streepje, zodat ze gemakkelijk te herkennen zijn. Hieraan hangt nog geen prijskaartje.
Ik heb 9 euro moeten betalen voor het overschrijven van het kenteken.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
heren,
Is er ook een adres van de sloper, voor het geval ik verdwaal.
groeten Ad