Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste Mathy,
Ik zag dat Jeroen al intekende voor het complete rechterkoplamphuis.
Als het linkerkoplampglas nog gaaf is en voor een 945 Malmo 1997 geschikt is (dimlicht ,verstraler en berm/mistlamp in één unit, dan wil ik die wel. Ik heb eigenlijk urgenter de rechterkant nodig, maar die heeft Jeroen al.
Ik kan nergens de prijslijst vinden en over vervoer heb ik nog niet nagedacht...eerstvolgende meeting?
Groet,
Hans van Oostveen lidnr 54
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi Hans,
Je hebt een pb. Bij vragen bel even.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
jwvoostveen schreef :
Beste Mathy,
Ik zag dat Jeroen al intekende voor het complete rechterkoplamphuis.
Als het linkerkoplampglas nog gaaf is en voor een 945 Malmo 1997 geschikt is (dimlicht ,verstraler en berm/mistlamp in één unit, dan wil ik die wel. Ik heb eigenlijk urgenter de rechterkant nodig, maar die heeft Jeroen al.
Ik kan nergens de prijslijst vinden en over vervoer heb ik nog niet nagedacht...eerstvolgende meeting?
Groet,
Hans van Oostveen lidnr 54
Je mag m hebben hoor!
voor mij was het alleen voor de fun.
namelijk als tuinverlichting voor mijn Tuin Bar/keuken
maar als ik die van jou dan weer kan hebben voor weinig is dat ook weer OK
Motorkap als een soort van afdak, knippers heb ik en dan koplampen dus..
- V700 register
- Nieuw lid
-
jwvoostveen schreef :
Als het linkerkoplampglas nog gaaf is en voor een 945 Malmo 1997 geschikt is (dimlicht ,verstraler en berm/mistlamp in één unit, dan wil ik die wel.
Hans, ben bang dat het linker glas kapot is. Is volgens mij op een van de pagina's van deze discussie op een foto te zien.
Ik sta op de lijst voor een ventilatierooster, waar ik naar op zoek ben zijn beide roosters in het midden, inclusief het lijstje wat daar om heen zit. Volgens mij heeft verder niemand daar interesse in, zou de omschrijving aangepast kunnen worden bij een update van de lijst ?
Vooruitlopend op het verdelen: Hoe kunnen de spullen in het noorden des lands (heerenveen) terechtkomen ? Als ze een eind deze kant door een clublid meegenomen kunnen worden wil ik ze wel ophalen. Helemaal naar limburg rijden vind ik echter wel wat ver worden. Of wil iemand de spullen naar mij versturen, uiteraard met vergoeding verzendkosten ? Wellicht kan hierbij ook wat gebundeld worden ? Zo woont Harnt bijvoorbeeld een 20 kms bij mij uit de buurt, als hij het goed vindt kunnen zijn zonnekleppen bij mijn roosters en kan het hele pakket naar zijn (of mijn) adres gestuurd worden.. Scheelt verzendkosten en een extra pak om in te pakken en naar het postkantoor te brengen.
Is het een idee bij genoeg interesse een (redelijk) centrale plek in het noorden af te spreken om daar de spullen heen te sturen en dan verder te verdelen (op te laten halen) ? Op zich wil ik dit wel vanuit Heerenveen doen. Iemand interesse ? Of een voorstel voor betere locatie ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kompagne schreef : Op de jullie bekende link staat de laatste prijslist. Lees ook even het verhaal erboven.
Ad, je hebt een berichtje, mbt de prijslijst.
@HENK945LPT: Optie zou kunnen zijn dat het door jou bestelde spul via mijn kofferbak naar Den Bosch mee kan. Dan heb je de eerste 100 kilometer al gehad.
Of ik je daarmee kan helpen weet ik niet, maar dat hoor ik dan wel.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
@mbroeren: Als zich niemand meldt voor de achterbank, is het zitje (als het erin zit) voor jou. Zonder zitje worden we de achterbank misschien niet kwijt.
@jwvoostveen: Ik zal het rechter koplampglas onder jou naam zetten. Het linker is kapot. Als niemand de behuizing wil hebben, krijg je die er waarschijnlijk bij.
@Henk940LPT: Timen staat o.a. op voor achteras, versnellingsbak, etc. Die gaan we echt net via de post versturen. Misschien dat hij nog wat plaats in de auto heeft voor wat spulletjes die naar het Noorden moeten. Vaassen is niet zo ver van daarboven uit, dacht ik.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
is n kleine 100 km (enkele reis), heerenveen-margraten is ruim 300 (eveneens enkele reis)

is Timen de noordelijkste persoon met spullen uit margraten ? Of komt er nog iemand anders meer onze kant op ?

Timen, zou je mijn spulletjes (roostertjes + lijstjes) mee kunnen nemen zodat ik deze bij jou op zou kunnen halen ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als iemand een huisje voor mij heeft in het mooie Friesland, kom ik graag in een weekend wat spullen brengen -
gr. Ad
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef :
is n kleine 100 km (enkele reis), heerenveen-margraten is ruim 300 (eveneens enkele reis)

is Timen de noordelijkste persoon met spullen uit margraten ? Of komt er nog iemand anders meer onze kant op ?

Timen, zou je mijn spulletjes (roostertjes + lijstjes) mee kunnen nemen zodat ik deze bij jou op zou kunnen halen ?
Alle spullen voor het Noorden kunnen wat mij betreft mee. Of ik de komende zaterdag kan valt nog te bezien. De zaterdag daarop is geen probleem.
Het liefst ben ik er natuurlijk bij maar als a.s zaterdag de motor enz. al wordt gedemonteerd dan is het misschien ook mogelijk dat de bak en de aanverwante artikelen nu zaterdag al door Ad worden getranporteerd. Ik heb met Ad overlegd dat mijn aanhanger dan naar Houten wordt gebracht en hij daarmee naar het zuiden kan vertrekken.
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Tja, ik wil geen spelbreker zijn voor mbroeren, maar als de hele achterbank beschikbaar is, dan wil ik daar toch een optie op nemen. De achterbank dus voor mij aub.
vwb transport zal ik toch even moeten puzzelen, aangezien ik niet denk dat Bas een compleet interieur in de achterbak krijgt (naast z'n eigen spullen... ).
Frans