Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Ad
Zo als ik al in het eerste bericht schreef : De auto wordt door ons gesloopt bij Autodemontagebedrijf Timmermans in Swalmen. Maalbroek 221. Als we op tijd vervoer voor de auto kunnen regelen, zijn 24-11 en 01-12 gepland als sloopdagen. Neem zo veel mogelijk gereedschap mee.
Soms is het handig om het eerste bericht nog eens te lezen. Er is veel in veranderd de laatste tijd. Niet alleen op het gebied van onderdelen.
Het officiele adres is: Maalbroek 221, 6042KM Roermond
BTW maken we ons na morgen druk over wat er met de overblijvende onderdelen gaat gebeuren of heeft iemand behoefte om dat nu al te doen. (Eerlijk gezegd ik even niet)
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
De versnellingsbaksteun van de M90 is anders. Dus wil ik deze ook graag bij de complete bak. Zodat ik alle onderdelen heb om mijn M47 bak om te bouwen naar de M90.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar laten we, of eigenlijk dus, ik, de motorolie die uit het blok komt? En koelvloeistof?
Kan ik dat bij die sloper achterlaten, of moet ik nog effe gauw opzoek naar twee jerry's van 10 liter.
Ik neem eigenlijk aan dat we dat daar kunnen laten, gezien de sloper blij gemaakt wordt met 900 kilo zweeds staal, dus die paar liter olie.....ach.....
Overigens, bedenk ik nu, de kop zou wel al eens koelvloeistofloos kunnen zijn, na die fik.....da's weer mazzel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef :
Er zit een klem voor een mobiele telefoon o.i.d. op het paneeltje rechts van het stuur (tussen schakelaars en draadknoppen)
op verzoek van Mathy (of Ad) hierbij de vraag aan Ad (kompagne) of hij ook geïnteresseerd is in het paneeltje rechts van het stuur dat het contactslot en de knoppen van de ventilatie afsluit. Ad heeft het knoppenpaneel van de ventilatie achter zijn naam staan, als hij wil mag hij het paneel ook hebben. Ik hoor dus graag of Ad de omlijsting bij zijn knoppenpaneel wil.
Ik heb een paneel dat aan de rechterzijde ingezaagd is voor een telefoonhouder oid (niet aanwezig toen ik hem kocht), mijn doel met het paneel uit de sloper was mijn auto meer in originele (onbeschadigde) staat te brengen. Op zich niet noodzakelijk of erg storend dus.
Ik zie dat hier ook een telefoonhouder aan zit, misschien is het mogelijk mijn telefoon of tomtom hier aan te bevestigen (en mijn licht ingezaagde exemplaar niet verder aan te passen). blijf dus op zich wel geïnteresseerd ondanks de telefoonhouder. op zich werkt tomtom ook goed met zuignap aan voorruit en telefoon in middenconsole bakje dus wederom geen noodzaak of iets waar ik me aan stoor.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Henk
henk 940LPT schreef : Ad heeft het knoppenpaneel van de ventilatie achter zijn naam staan, als hij wil mag hij het paneel ook hebben. Ik hoor dus graag of Ad de omlijsting bij zijn knoppenpaneel wil.
Ik had het zo begrepen, dat Ad hetzelfde paneeltje wil hebben als jij. Dat dus waar (links) de gaten in zitten voor de schakelaar en (rechts) de knoppen voor de ventilatie in zitten. Maar niet de bediening van de airco/ventilatie. (Daarom had ik die al even op mijn lijstje gezet)
Misschien kan Ad nog even reageren? BTW klopt het dat op Ad's laatste begroting Jeroen nog steeds voorkomt? Volgens mij is die er al een paar dagen vanaf. De lamp gaat naar jwvoostveen.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
en Ad en ik hetzelfde paneel bedoelen is het voor Ad, hij was volgens mij eerst. Als hij m niet wil houd ik me nog steeds aanbevolen...
Ad, verlos ons uit de onzekerheid !

- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Heeft iemand een lijstje met de overblijvende delen die nog interessant kunnen zijn om te bewaren?
Dankunnen
we op basis daarvan bepalen of het nut heeft om ze ten behoeve van de
club (of de groep) op te slaan en later te verkopen. Ruimte ervoor kan
ik in ieder geval in Marknesse wel creeeren.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Willem
Alles wat eraf is gekomen en dat niet door anderen meegenomen is, is met Ad Kompagne mee. Overleg even met hem of de spullen die overblijven bij Ad blijven of naar Marknesse gaan. Er is sowieso afgesproken dat wat over is, op de eerste plaats aan verenigingsleden wordt verkocht.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Even een voorlopige balans opmaken. De rest komt later. Ik ben moe en vies en m'n schouders en nek melden dat ik iets niet goed heb gedaan vandaag.
Aanwezig waren:
- swedish240
- Kompagne
- Baseman
- Daalderop
- Koiter en diens broer
- FransS
- Mathy
Ik mis:
- Een dop 19 van het merk Signet
Ik heb over:
- 1 grote schroevendraaier
- 1 grote ringsleutel
- 5 (of eigenlijk nog maar 3) krentenbroodjes
- Een paar koekjes
- Een map met daarop "Volvo" en "940-serie".
Ik heb achter in de Margrater sloopauto gelegd:
- De hemel
Ik heb afgesproken:
- Dat er volgende week misschien nog iemand komt. Ze zouden hem aan de kant zetten.
- Dat ik Kompagne een lijst stuur met de onderdelen die iedereen heeft gehad.
- Dat Kompagne zou berekenen wat iedereen nog moet betalen.
Ik heb uitgegeven:
- 50 euro (van in totaal 160 euro transportkosten)
swedish240 heeft uitgegeven:
- 110 euro (van in totaal 160 euro transportkosten)
Wat we volgende week nog op zouden kunnen halen:
- De hemel (voor 900's met SIPS)
- De remmen voor
- De bumpers (945 na een bepaald chassisnummer uit 1993)
Ik zoek:
- Vrijwilligers die volgende week naar Swalmen willen rijden.
- Suggesties van degenen die in Swalmen waren, met betrekking tot wat we er nog af zouden kunnen halen.
Ik ben teruggereden (was nog niet zo ver weg. 1x rechts, 1x links.) voor:
- de achterklep
Dat is het even voor nu. Tijd voor de badkuip.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het was een geslaagde dag!
Als er nog iets opgehaald moet worden laat maar horen. Mocht er niemand meer iets willen moeten we niet te lang wachten met dit aan de sloper door te geven, dan kan hij de restanten verwerken.
Richard