Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Richard
swedish240 schreef : De route naar Timmermans is ietwat gecompliceerd ivm wegwerkzaamheden aan de nieuwe A73.
Als het even kan, wil ik in Margraten zijn als de auto opgeladen wordt. En dan achter de auto aan rijden. Maar stel dat dat niet lukt, moet ik dan onderweg nog ergens rekening mee houden? Ik kom vanuit Heerlen en waarschijnlijk via de A2.
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy,
ik weet dat er komend weekeinde aan de A2 gewerkt wordt. Verder wordt de doorgaande weg richting Roermond afgesloten, er is wel een omleiding.
Als je vanuit het zuiden Roermond binnenrijdt passeer je een Shell station. Bij het eerste stoplicht ga je rechtdoor, bij het tweede stoplicht rechts en 3e stoplicht direct weer rechts. Je gaat onder een viaduct (het spoor) door(let op hoogte vrachtwagen!) en gaat bij het volgende stoplicht rechtdoor. Volgende stoplichten ook weer rechtdoor, rotonde rechtdoor, stoplichten linksaf(ri. Roermond/Venlo oid). Je zit dan op dezelfde rondweg waar ook de A2 mensen op komen, maar van de andere kant. Bij de bewuste rotonde(die met de groenteboerderij) ga je rechtsaf en vervolgens volg je de routebeschrijving hieronder.
Richard

- V700 register
- Nieuw lid
-
swedish240 schreef : Als alles meezit kan de auto om
- 09.30 ter plaatse zijn, volgens opgave transporteur Autop.
Dan ben ik er dus 9:31.
Nah ja, het zal wel iets eerde zijn, maar ik ben er echt zo vroeg mogelijk.
Afhankelijk van de rit-duur op de heenweg, gok ik dat ik ECHT om 12:30 weer huiswaarts moet.
Mooi dat het geregeld is trouwens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heren,
Ook ik ben zaterdag aanwezig om 9.31u. Ik zal morgen een aangepaste prijslijst op de bekende link plaatsen. Ik had al wat rekening gehouden met extra kosten dus wat er nu nog bovenopkomt zal niet schrikbarend zijn.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zet me dan ook maar op de lijst voor de lambda sonde, want die zie ik hierboven niet terug, dus neem ik aan nog beschikbaar.
De mijne is (meetbaar) overleden.......mag ook wel, laatste keer vervangen bij 86000 kilometer.....bijna twee-en-een-halve ton terug dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beide onderdelen zullen helaas toch door mij worden afgenomen.Baseman schreef :
De pomp heb ik al, die is naar ik aanneem nog in orde en ben ik niet van plan te vervangen.
Dus als co geen interesse heeft in de pomp, it's yours.
De dynamo? Daar heb ik er inmiddels al 5 van, dus ook hier, leef je uit, ik heb hem niet nodig.
Ik heb tevens een hydraulische krik in de kofferbak, twee assteunen en een redelijke hoeveelheid gereedschap.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Bas
Dan heb ik slecht nieuws voor je:
De lambdasonde en katalysator horen volgens Timen bij zijn complete uitlaat.
De dynamo staat ook al onder Timen's naam "als Co hem niet wil".
En de waterpomp staat onder Ad Kompagne, ook "als Co hem niet wil".
Zoals je zelf citeer in bovenstaand bericht, heb je ervan afgezien. Omdat zich anderen voor deze onderdelen gemeld hebben, zijn deze aan hen toebedeeld. Ik hoop dat je begrijpt dat ik dat niet terug kan draaien. Tenzij Ad of Timen zeggen dat ze ervan afzien. Net als Co overigens.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt een berichtje.
Nog een poging: De hulpkoppelingscilinder? Graag aan mijn lijstje toevoegen, als hij nog beschikbaar is.
Hetzelfde geldt voor de LMM trouwens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mensen,
De laatste begroting staat er weer op de bekende plek. Dit is ook de definitieve lijst.
Ook wat betreft wie wat mee mag nemen. Lees ook de bovenstaande opmerkingen.
Hij is wat krap dus hou rekening met hier en daar een euro'tje meer. Zorg ervoor dat je morgen wat contant bij hebt om direct met Mathy af te rekenen. Als je er morgen niet bent dan graag vandaag nog even bijstorten indien noodzakelijk. Mochten we aan het eind van de rit tekort komen, dankloppen we nog een keertje aan.
Nog iets... als het niet lukt om morgen je onderdeel eraf te halen dan ben je zelf verantwoordelijk om dat in de komende week voor elkaar te krijgen. We gaan er wel voor proberen te zorgen dat we de auto deze week zo weg kunnen zetten dat we volgende week geen onderdelen missen. Het gaat hier dan om grote zaken als motorblokken e.d. Hemellampjes en achterlichten gaat allemaal wel lukken.

TOT MORGEN.
Groeten Ad
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Ik verwacht zaterdag rond 13:00u aanwezig te zijn. e.e.a. afhankelijk van de werkzaamheden thuis.

Frans
- 09.30 ter plaatse zijn, volgens opgave transporteur Autop.