Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
FransS schreef : aangezien ik niet denk dat Bas een compleet interieur in de achterbak krijgt (naast z'n eigen spullen...
).
Bedankt voor het meedenken.
Echter, er rijdt nog een estate van Den Bosch naar Roermond, waar wellicht wel een interieur in past, maar dan hebben we wel een probleem met opslag van het spul.
Bij mij krijg ik het niet geplaatst namelijk, dus als daalderop de schuur ook vol heeft, wordt het lastig.
Het spreekt vanzelf dat ik het ook zonder mijn eigen spul in de koffer, niet in een sedan naar Oss kan brengen, dus dan lijkt Den Bosch een eindpunt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mannen,
De achterbank is weer beschikbaar. ik ga er verder vanuit dat er andere opzeggingen komen.... anders blijf ik bezig met dat kostenlijstje.
Toch niet, ik zie dat deze al weer naar Frans S is gegaan... toch kostenlijstje weer aanpassen -
Stond het nou al vast dat we twee weken konden strippen bij de sloper??
groeten Ad
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Ad, Volvisti
Ik ga er voorlopig even van uit, dat we op 24-11 en 1-12 kunnen slopen bij Timmermans in Swalmen. Helaas heeft de verkoper nog niet gereageerd op m'n mailtjes. Die zou eventueel ook het vervoer verzorgen. Als dat laatste niet doorgaat, dan moeten we met spoed naar iemand op zoek, die of E achter B heeft.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat mag dat transport kosten??
Kan hier in de buurt wel eens navragen of er iemand voor een schappelijk bedrag wil rijden. Anders is er zaterdag weer niets te slopen,
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo
Is de KAT van de sloopauto al bezet en is ie nog bruikbaar?
Heb gister bij de APK te horen gekregen dat ie van mij zijn beste tijd heeft gehad.
Wat kost zo'n ding nieuw trouwens?

Remco

- V700 register
- Nieuw lid
-
nog een laatste poging: kan me inschrijven voor het kinderzitje? Mocht ik daardoor de hele achterbank moeten kopen, is dat mij best. Ik meen dat ik ná Willem en tijdens Bas850 maar vóór Frans ervoor in aanmerking kwam. Of mis ik iets?
Kompagne schreef :
Mannen,
De achterbank is weer beschikbaar. ik ga er verder vanuit dat er andere opzeggingen komen.... anders blijf ik bezig met dat kostenlijstje.
Toch niet, ik zie dat deze al weer naar Frans S is gegaan... toch kostenlijstje weer aanpassen -Maak je geen zorgen Frans.
Stond het nou al vast dat we twee weken konden strippen bij de sloper??
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoi,
Tussen de 70 tot 100 euro is gangbaar voor die afstand dacht ik.
groeten Ad
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Ik heb net een berichtje van de verkoper ontvangen. Hij kan de auto helaas niet naar Swalmen brengen.
We staan dus open voor andere opties. Denk eraan dat de chauffeur (als ie de 940 op een aanhanger achter z'n baksteen wil hangen) minstens E achter B nodig heeft.
Of hebben we een trucker in ons midden die een 945 onbeschadigd op- en afladen kan? En bereid is om de 940 in Margraten op te laden en in Swalmen af te zetten?
Groetjes
Mathy