Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja ik bgrijp het probleem. Dat heb je dus ook met een B E rijbewijs.
Dan maar laten vervoeren? Via Cartrans.nl 110 euro. Bij het opmaken van de aangepaste prijslijst zal ik met een degelijk bedrag rekening houden.
Moet te doen zijn. Kost ons allemaal ietsje meer, maar dan heb je ook wat -
groeten Ad
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er komt een nieuwe aan. Met een extra bedragje voor het transport.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste Richard,
Wil jij zo vriendelijk zijn te kijken wat het transport kost via jou connectie?
En een ander vraag... heb jij een idee hoelang de auto mag blijven staan bij de sloper voordat hij er een pakketje van maakt. Ik denk dat het niet lukt om op 1 dag idereen bij elkaar te krijgen. We zullen dus twee zaterdagen minimaal nodig hebben.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste mensen,
Morgen gaat niet meer lukken om de auto te strippen.
Vanavond zal ik met Mathy overleggen wat een mogelijk is.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mensen,
als jullie een definitieve datum hebben stuur me dan een PB met telefoonnummers dan kunnen we overleggen wat te doen.
De auto bij de sloper laten staan kan wel, en alleen bang dat er dan veel onderdelen verdwijnen naar niet leden...
Het is daar nogal druk!
Richard
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
De onderdelen die we niet gelijk kwijt worden (omdat nog niemand ze wil of omdat degene die ze wil hebben die dag niet kan) zouden we ergens kunnen opslaan. Als het goed is, praat ik binnenkort met iemand binnen de vereniging die misschien wat plaats voor ons heeft.
En voor het transport heb ik ook een optie. Het ligt er alleen nog even aan, of degene die dat aangeboden heeft, zover wil rijden en wat ie er voor vraagt.
@Richard: Kun je me alvast het adres in Roermond geven, waar de auto naartoe zou gaan? Eventueel kan dat ook via PB.
Zo en nu Ad even bellen.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Eerder deze avond heb ik contact gehad met Ad Kompagne. Voorlopig gaan we ervan uit, dat de auto niet dit weekend, maar de volgende twee zaterdagen gesloopt gaat worden. Als ik me niet verteld heb, is dat 24 november en 1 december. Het enige dat nog roet in het eten zou kunnen gooien, is het transport van de auto. Maar met een beetje geluk staat de auto de 24ste in (de buurt van) Roermond.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Als ik me niet vergis, heeft zich nog niemand gemeld voor o.a. de bumpers (als ze op mijn auto zouden passen, had ik ze zelf genomen) en de hemel. Het zou geweldig zijn, als we deze onderdelen ook nog kwijt zouden worden. Voor de prijs hoef je het niet te laten. Ik heb geen idee wat ze gaan kosten, maar zo goedkoop vind je ze waarschijnlijk niet snel meer.
Ook als je iets anders zoekt dat nog niet op de lijst staat, meld je dan. Het zou zonde zijn, als we iets weg moeten gooien.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mag ik bij mij nog opteren voor de relaistray, dat wil zeggen de hele relais-inhoud van het ding? Ik meende wel gelezen te hebben dat iemand daar intresse in had, maar ik zie het niet op het lijstje, dus als ze nog niet vergeven zijn, graag.
Tevens heb ik de ECU nog niet op de lijst teruggevonden. Deze dan ook graag.
Ik zie de schade wel op Ad zijn lijst terug als die is bijgewerkt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Bas
Wat iemand onder de naam Kompagne in de lijst schreef : alles wat er verder nog vanaf komt: relais, slangetjes, roofrails e.d.
Bedoel je dit?
Dan moet je even met Ad overleggen wat hij cq. jij precies wel en niet wil.
Timen heeft de ontstekings- en injectiecomputer al achter z'n naam staan. Volgens mij is de ECU i.i.g. dat laatste. Neem anders ook even contact op met Timen.
Groetjes
Mathy