Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem V. schreef :
Mathy schreef :
Hallo Volvisti
Zodra Willem definitief "Nee" heeft gezegd, kan de achterbank naar bas850 en het eventueel aanwezige kinderzitje naar mbroeren. Maar wat ook een optie zou kunnen zijn is dat bas850 zijn kinderzitje verkoopt aan mbroeren en de achterbank inclusief kinderzitje (als het erin zit) overneemt.
Maar we wachten nog even op Willem V.
Groetjes
Mathy
Zelfs voor de genoemde prijs wou ze niet door de bocht. Maar ja, we hebben nogal wat andere zaken uit te voeren, dus het was eigenlijk leuk, maar niet noodzakelijk.
Bij de weg, a.s. zaterdag wordt voor ondersteuning wat lastig, er zit een jongedamesvoetbalelftal in de weg en er is sleuteldag bij Carlo. Mocht e.e.a. wel ingepast kunnen worden, bel ik wel even.
ik hoor een "nee"
dus Bas, hoe zou je het willen doen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Richard
swedish240 schreef : Voor ondersteuning ben ik ook 24-11 en 08-12 beschikbaar.
De 8ste december is er themadag bij Webasto. En na twee dagen ruitenkrabben heb ik die dag nodig om van het snode plan afgeholpen te worden, een standkachel in m'n auto te (laten) bouwen. Ik heb het sterke vermoeden dat de prijs van deze luxe genoeg is om mij op andere gedachten te brengen.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Volvisti
Jeroen schreef : Gewoon slepen wellicht? tenminste, als je geen andere optie hebt.
Door de brand is de schokdemper links voor "ontploft". Alle vloeistof is er dus uit en de auto staat scheef.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Rudiger
rudiger schreef : Hoi, ik heb al e.e.a doorgelzen maar het hemellampje zag ik er nog niet bijstaan. Indien dit 1tje is met 2 leeslampjes en 1 groot licht ben ik geintresseerd.Ik neem aan dat dit in mijn 740GL hemel past!
Er zit als ik het me goed herinner een hemellampje in dat niet helemaal rechthoekig is, maar aan de voorkant nog twee extra hoeken heeft. Het lampje dus dat bij auto's met ECC, waarbij de leeslampjes schuin i.p.v. recht naar voren geplaatst zijn.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Richard, Volvisti
swedish240 schreef : Sloper leent geen spullen uit! Trouwens als je eerst aar roermond moet rijden om een ambulance op te halen, vervolgens naar Margraten en terug is je halve zaterdag al weg...
In Aken zit een firma die ambulances verhuurt, die je ook nog iets kunt kiepen. Geen idee wat zoiets kost. En wat zoiets weegt. Want als het maximale gewicht van de aanhanger meer mag zijn dan 1405 kg, dan mag ik er helaas niet mee rijden. Ook als ie leeg is.
Groetjes
Mathy
PS een emailtje aan de verhuurder is al onderweg. Eens kijken wat ie zegt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Frans
FransS schreef : Ik haak erg laat in, maar zou toch graag opteren voor wat onderdelen.
1. Linker buitenspiegel (als Ad niet wil) kleur maakt niet uit
2 .Linker achterdeur, mits kleurnr 417 (@Mathy, wil jij alleen het schuifraam of ook het kleine vaste raampje?)
3.voorstoelen
4.asbak + vakje waar asbak in zit
5.middenarmsteundeksel met scharnier + binnenbak eronder
Je hebt de foto's gezien in het draadje van Baseman dat in het eerste bericht van dit draadje staat? (i.v.m. kleur en type armsteun)
Ik zal morgen overdag even kijken, maar volgens mij is van de raampjes die jij noemt alleen het schuifraam van mijn auto voorzien van een las- of slijpspetter.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste mensen,
Het lijkt er op dat we een "auto" hebben, een "plek" om te strippen, maar nog geen "vervoer" voor de 63 km tussen Margraten en de sloper.
Mocht er vandaag zich vandaag een oplossing aandienen, dan kunnen we morgen aan de slag. Zo niet, dan moeten we overleggen hoe dit aan te pakken.
Ik kan een abulance uit zeeland ophalen..... maar dan is huren in Margraten voor een ochtendje goedkoper lijkt mij. In Kerkrade zit Dassen Aanhangwagens deze verhuurt een autoambulance voor 10 euro per uur of 70 euro per dag. Wie woont er in de buurt van Kerkrade en kan de auto eventueel vandaag, morgen of komende week naar Roermond brengen is dan de vraag. Berllen mag ook stuur dan even een pb en ik bel je.
Ik zal overlgeen met Mathy over hoe en wat. Mogelijk moet hij alvast wat aanbetalen aan de auto. Als dat zo is komt de rekening wel alvast jullie kant op -
Jullie horen van mij.
groeten Ad
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Ad
Kompagne schreef : In Kerkrade zit Dassen Aanhangwagens deze verhuurt een autoambulance voor 10 euro per uur of 70 euro per dag. Wie woont er in de buurt van Kerkrade en kan de auto eventueel vandaag, morgen of komende week naar Roermond brengen is dan de vraag.
Ikke! Als ik de straat uit rijd, zit ik al zo ongeveer in Kerkrade. En als ik het raam uit kijk, zie ik de berg liggen, die naast het Pinkpopterrein ligt, maar dat terzijde.
De aanhanger vinden is niet het probleem. Maar de aanhanger plus 945 uit Margraten weegt altijd meer dan mijn 945 (1405 kg). En dat zal "de sterke arm der wet" niet leuk vinden, gezien het feit dat ik maar een B-rijbewijs heb. En een beetje politieman herkent best wel dat de auto op en de auto voor de aanhanger van hetzelfde type zijn. Ik vind Leo de Haas best leuk, maar ik zit niet te wachten op een onvrijwillige bijdrage aan het "gratis schoolboekenfonds" of een optreden in het programma van "majoor Kees".
Groetjes
Mathy
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
@Mathy: ja de kleur kan ik zien op de foto's. Die lijkt goed, maar ik geloof beeldschermen niet zo als het op natuurgetrouwe weergave van kleuren aankomt, vandaar ook een kleurnummer. vwb De armsteun heb ik ook gezien op de foto. Daar kan ik wel wat mee.
@Bas: alvast bedankt voor het voorwaardelijke transportaanbod. Van Den Bosch naar Drunen is voor mij echt geen probleem.'t Zal wel goedkomen.
Frans
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-