Van plan een 940 estate te kopen

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2019 23:23 #1453154 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Nee
Helaas,
Maar mocht je er een op het spoor zijn in de buurt van Arnhem. Dat is dichterbij hier.
Dan even melden. Misschien zegt een bedrijf me dan meer,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-02-2019 09:38 #1453158 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Volvo op gas
Zoek hier even op het forum naar Volvo op gas. Staan meerdere ervaringen van mensen op. Volgens mij momenteel noet een heel recente ervaring.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-03-2019 21:43 #1453608 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Excuses voor de lange stilte,
Excuses voor de lange stilte, maar er staat hier inmiddels een baksteen voor de deur! Een bordeaux rode uit 97 op lpg met automaat en 612000km op de teller, ik heb er een stuk of 5 gereden en deze had de meeste kilometers maar reed het fijnst van allemaal. Ik wil bij deze iedereen hier hartelijk bedanken voor alle waardevolle tips en het meedenken met mij!
Foto's ga ik proberen dit weekend te maken dus die komen er nog aan. Ik ga denk ik ook dit weekend mezelf aanmelden bij de vereniging. Ik heb nog wel wat vraagjes over onder andere het inbouwen van een originele radio (heb verloopstekkers nodig maar weet niet welke en ik moet een origineel inbouwframe hebben) en het vervangen van interieurlampjes (achter tellers en cruisecontrol knoppen enzo), ik heb namelijk geen idee waar ik die kan kopen. Maar ik denk dat ik die vragen zeker beter in een apart draadje kan stellen?

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-03-2019 08:47 #1453614 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Gefeliciteerd met de aankoop
Gefeliciteerd met de aankoop en veel plezier met de 940!
Originele radio zou zonder verloopstekkers moeten, als er niet in de draadboom is geknipt. En anders kan je het beste een setje originele stekkers met wat draad uit een sloper knippen en die aan de verknipte draadboom solderen.
Aparte vragen zijn inderdaad handiger, of het ' kleine vragen' topic gebruiken.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC