GESLOTEN: Group Buy H4 LED 6S+
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2018 14:48 #1445431
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Prima
2 * set H3
Dank
Dank
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2018 23:38 #1445445
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik heb, om grotere en dus
Ik heb, om grotere en dus interessanter aantallen te krijgen, ook binnen de citroen BX club even een aankondiging gedaan. Dat betekent dat ik graag nog een flink aantal H4-setjes extra wil meebestellen: op dit moment heb ik vraag naar 6 sets.
Totaal voor mij wordt dan:
7xH4
6xH1
Totaal voor mij wordt dan:
7xH4
6xH1
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2018 08:44 #1445450
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Adriaan
Hallo Adriaan
Bij naderin zien toch maar een setje H 3 erbij voor mij
het word dus 1 set H 4 + 1 set H 3
Groeten Jan
Bij naderin zien toch maar een setje H 3 erbij voor mij
het word dus 1 set H 4 + 1 set H 3
Groeten Jan
- Maurice Vloed
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2018 08:50 #1445451
door Maurice Vloed
Beantwoord door Maurice Vloed in topic H4 en H3
Hallo Adriaan,
Voor mij ook graag 1 set H4 en 1 set H3.
Mvg Maurice
Voor mij ook graag 1 set H4 en 1 set H3.
Mvg Maurice
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2018 09:48 #1445452
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic H3 er bij graag
Want ik rijd ook nog wel eens op smalle weggetjes met bermen waar gaten in zitten die net iets te groot zijn voor een 940 band...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2018 11:38 #1445456
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Adriaan zou je voor mij 3 X
Adriaan zou je voor mij 3 X H4 willen noteren?
Ik moet nog ff kijken naar de h1 en H3.
Ik moet nog ff kijken naar de h1 en H3.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2018 15:36 #1445459
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Apk en led
Mijn auto is net apk gekeurd. De apk meester beweerde dat led niet is toegestaan in auto’s die oorspronkelijk niet met led geleverd zijn. Immers-led beweert dat hun lampen wel goedkeuring hebben en apk goedgekeurd worden.
De apk man vertelde ook dat hij sinds 20 april ook de mistlampen moet controleren.
Ik red mij er wel mee en wissel de lampen H4 en H3 tijdelijk even om dan is de apk man ook weer tevreden. Maar nogmaals wie weet hoe de regelgeving in elkaar zit. Heeft immers of de apk man gelijk?
De apk man vertelde ook dat hij sinds 20 april ook de mistlampen moet controleren.
Ik red mij er wel mee en wissel de lampen H4 en H3 tijdelijk even om dan is de apk man ook weer tevreden. Maar nogmaals wie weet hoe de regelgeving in elkaar zit. Heeft immers of de apk man gelijk?
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2018 16:04 #1445460
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Steekproef
Het begint erop te lijken dat sommige keurmeesters hun eigen regels hanteren. Mijn 940 (Estate '98) is al tweemaal goedgekeurd met (rondom) LED (bij landelijke Volvodealer). Eén keer achteraf zelfs een steekproef. En die RDW-keurmeester weet best wat wel en niet is toegestaan voor onze bakstenen. Hij sprak zowaar zijn waardering uit over de LED-verlichting. "Modern", noemde hij het. Goedgekeurd. Overigens wél iets om de officiële regels op na te lezen.
Adriaan
APK keuringseisen voor de verlichting op een rijtje:
- Koplampen moeten bij de apk keuring naar behoren werken. APK keuringseis is werkende functie van stadslicht, dimlicht en grootlicht bij beide lampen. Kleur van de lichten moet wit of geel zijn. Bij de APK wordt ook de hoogte van de lichten gemeten. Indien deze vanuit de auto af te stellen zijn voor bijvoorbeeld rijden met aanhanger, dan dient deze functie te werken. Een andere eis van de APK keuring is dat linker en rechterlamp evenveel verlichting moeten geven.
- Achterlichten dienen allebei te werken. APK keuringseis is dat de kleur rood is, wit licht mag door scheuren en dergelijke niet zichtbaar zijn.
- Remlichten, deze mogelijk zowel rood als ambergeel zijn. Bij de APK keuring is een derde remlicht pas verplicht vanaf 30 december 2001. Daarvoor is een derde remlicht niet noodzakelijk. Indien aanwezig moet deze gecentreerd boven de gewone remlichten gemonteerd zijn.
- Knipperlichten en alarmlichten dienen correct te werken. Niet alleen de verlichting is een APK keuringseis ook de bediening vanuit de auto is verplicht.
- Nummerplaat verlichting is een APK keuringseis.
- Mistlampen, voor indien aanwezig en achter minimaal 1 werkende. Ook het lampje op het dashboard in de auto moet hiervan werken.
- Reflectoren dienen aanwezig en heel te zijn
- APK keuringseis aan de staat van de verlichting is dat alles vochtdicht moet zijn en het lichtbeeld niet vertekend mag zijn.
- Glazen dienen helder te zijn, ongeverfd en mogen minimaal voor 25% afgeschermd zijn.
Adriaan
APK keuringseisen voor de verlichting op een rijtje:
- Koplampen moeten bij de apk keuring naar behoren werken. APK keuringseis is werkende functie van stadslicht, dimlicht en grootlicht bij beide lampen. Kleur van de lichten moet wit of geel zijn. Bij de APK wordt ook de hoogte van de lichten gemeten. Indien deze vanuit de auto af te stellen zijn voor bijvoorbeeld rijden met aanhanger, dan dient deze functie te werken. Een andere eis van de APK keuring is dat linker en rechterlamp evenveel verlichting moeten geven.
- Achterlichten dienen allebei te werken. APK keuringseis is dat de kleur rood is, wit licht mag door scheuren en dergelijke niet zichtbaar zijn.
- Remlichten, deze mogelijk zowel rood als ambergeel zijn. Bij de APK keuring is een derde remlicht pas verplicht vanaf 30 december 2001. Daarvoor is een derde remlicht niet noodzakelijk. Indien aanwezig moet deze gecentreerd boven de gewone remlichten gemonteerd zijn.
- Knipperlichten en alarmlichten dienen correct te werken. Niet alleen de verlichting is een APK keuringseis ook de bediening vanuit de auto is verplicht.
- Nummerplaat verlichting is een APK keuringseis.
- Mistlampen, voor indien aanwezig en achter minimaal 1 werkende. Ook het lampje op het dashboard in de auto moet hiervan werken.
- Reflectoren dienen aanwezig en heel te zijn
- APK keuringseis aan de staat van de verlichting is dat alles vochtdicht moet zijn en het lichtbeeld niet vertekend mag zijn.
- Glazen dienen helder te zijn, ongeverfd en mogen minimaal voor 25% afgeschermd zijn.
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-04-2018 22:08 #1445470
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Dat van mistlampen
Dat van mistlampen controleren Is juist.
Zou niet alleen of ze werken maar ook stand/beeld.
Of dit 20 april Is weet ik niet maar zou in 2018 ingevoerd worden.
Trouwens, als lichtbeeld niet ok Is, even nakijken of de led wel correct in elkaar gezet Is.
De fitting is nl dmv draaien afneembaar..
Als ie niet.correct zit dan onjuist beeld en afkeur.
Grtz
Zou niet alleen of ze werken maar ook stand/beeld.
Of dit 20 april Is weet ik niet maar zou in 2018 ingevoerd worden.
Trouwens, als lichtbeeld niet ok Is, even nakijken of de led wel correct in elkaar gezet Is.
De fitting is nl dmv draaien afneembaar..
Als ie niet.correct zit dan onjuist beeld en afkeur.
Grtz
- ADRIAANB234FT
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-04-2018 07:10 #1445474
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Zojuist onving ik een pro
Zojuist onving ik een pro forma factuur van onze leverancier. Daaruit blijkt dat NSSC niet van plan is om minder dan 50 stuks BAY15D ROOD te accepteren. Die worden dus waarschijnlijk geheel geschrapt, jammergenoeg. Het is in vergelijking met het gangbare LED-type een superlampje. Ik zal nog een laatste poging wagen, maar ik vrees dat ze niet te vermurwen zijn. Begrijpelijk omdat ze ze eigenlijk alleen in het wit leveren, maar speciaal voor ons een uitzondering maken door een aantal in rood te fabriceren. En voor minder dan 50 doen ze dat natuurlijk niet.
Jammer dat er onder jullie niet meer belangstelling voor veel beter/bedrijfszekerder/veiliger remlicht is. En dat voor €4,49 per stuk! Voor minder goede BAY15D betaal je op dit moment bij de firma Immers ruim €28 de twee (excl verzendkosten).
<u>14K Gold BAY15D </u><strong style="font-style: italic;">- Latest 3030 SMD chip, high performance and stable. -Unique Design -High Power and Super CAN-Bus -Super Bright, Brighter than old type 1210, 5050 LED chip.[/b] Attention: 14K Gold is not the only selling point, also not just for ID and appearance. The 2.5mm thick PCB with 1U immersion gold layer is a key to reduce defect rate. The ENIG Tech (Electroless Nickel / Immersion Gold) is an upgraded PCB processing mostly applied to high-precision product as such keyboard. When this tech is applied on automotive LED bulb, you can image that performance and quality.
Ik hoop echt dat er wat meer gegadigden voor deze super BAY15D bijkomen. Zoniet, dan hebben JohnPeter en ik pech. Waarschijnlijk kun je ze straks wel per twee hier in Nederland kopen. Maar dan voor circa €30...
Zonder de BAY15D zullen de transportkosten niet veel afwijken. Voorlopig betaalt iedereen per bestelde set $240 : 41 sets = $5,85, oftewel €4,78.
Later meer over de vooruitbetaling en verdere verrekening van de bijkomende kosten (btw, inklaring en afhandelingskosten).
Adriaan
Jammer dat er onder jullie niet meer belangstelling voor veel beter/bedrijfszekerder/veiliger remlicht is. En dat voor €4,49 per stuk! Voor minder goede BAY15D betaal je op dit moment bij de firma Immers ruim €28 de twee (excl verzendkosten).
<u>14K Gold BAY15D </u><strong style="font-style: italic;">- Latest 3030 SMD chip, high performance and stable. -Unique Design -High Power and Super CAN-Bus -Super Bright, Brighter than old type 1210, 5050 LED chip.[/b] Attention: 14K Gold is not the only selling point, also not just for ID and appearance. The 2.5mm thick PCB with 1U immersion gold layer is a key to reduce defect rate. The ENIG Tech (Electroless Nickel / Immersion Gold) is an upgraded PCB processing mostly applied to high-precision product as such keyboard. When this tech is applied on automotive LED bulb, you can image that performance and quality.
Ik hoop echt dat er wat meer gegadigden voor deze super BAY15D bijkomen. Zoniet, dan hebben JohnPeter en ik pech. Waarschijnlijk kun je ze straks wel per twee hier in Nederland kopen. Maar dan voor circa €30...
Zonder de BAY15D zullen de transportkosten niet veel afwijken. Voorlopig betaalt iedereen per bestelde set $240 : 41 sets = $5,85, oftewel €4,78.
Later meer over de vooruitbetaling en verdere verrekening van de bijkomende kosten (btw, inklaring en afhandelingskosten).
Adriaan
Moderators: Jerry Stam