Premium Sound System
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet helemaal voor niets gemaakt, ooit.Zoek hem met hidden, als hidden menu'smbroeren schreef : Bas, jij had toch ooit die spooktoetscombinaties een keer verzameld? Ik kan die topic niet meer vinden. Ben nu wel benieuwd geworden...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het lijkt erop dat de PSS er toch andere combi's op nahoudt dan onderstaande:SC-805
- (zelfde) Knop 3 ingedrukt en Power-On: System Selftest, display toont alle mogelijke items, 1 voor 1, inclusief eindpiep.
- (anders) Knop 4 ingedrukt en Power-On: Taalkeuzeselectie, het is me alleen onduidelijk hoe dit te bevestigen.
- (zelfde) Knop CD + Power ingedrukt en vervolgens toets 1,2 of 3: Instellen gevoeligheid ASC functie, snelheidsafhankelijke volumeregeling.
- Pwr+5 = taal
- Pwr+4 = H226M 10 (weet iemand wat dit is???)
- Pwr+1= geluid heel hard
- Pwr+Dolby = ACT Off/On (wat is dit??)
- Lang dolby = CT 11 13 (te veranderen met ff -> wat is dit??)
- V700 register
- Nieuw lid
-
4 zou volgens enkelen het postcode gebied moeten zijn, waar de radio ooit gefabriceerd is, maar echt aannemen doe ik het niet, maar ik kheb nog niet twee keer dezelfde code getroffen.mbroeren schreef : enig idee wat 4, 1 en dolby zijn?
1 if een referentiestand.Alle speakers gaan op een standaard in de EEprom voorgeprogrammeerde waarde aan, bij elk type 805 even hard.Zo kun je verschil horen met eentje, waar iets mee aan de hand zou zijn (maar ook dit is hear-say)
Dolby, geeft je op een PSS de mogelijkheid een subwoofer te configureren, maar ik kheb no-clue, welke code, waarvoor staat.Is het uitzoeken waard, lijkt me.
Ik heb overigens nog een drietal grijze, twee zwarte en een PSS staan, ik zal ze eens vergelijken allemaal.
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
1) of en hoe de kwaliteit van originele speakers herkenbaar is.henk 940LPT schreef : Kwaliteit van de speakers schijnt ook origineel sterk uiteen te kunnen lopen, dat zijn verschillende types.
2) hoe kunnen de speakers in de voordeuren worden verwijderd? Ik heb de rode "schroeven" een kwartslag gedraaid en verwacht de de speaker nu te verwijderen is, tegendeel is waar. Ook een beetje wrikken werkt niet.
3) Volstaan adapterringen om de klankkast goed af te dichten (en daarmee de geluidskwaliteit te borgen...)Baseman schreef : ...Het gaat pas mis, bij mensen die er aftermarket speakers in zetten, in het originele gat, zonder vulringen.Er is geen enkele speaker die precies het originele Volvo gat afdekt, behalve de originele.Als het gat niet geheel afsluit, is je klankkast niet dicht en klinkt de speaker dus voor geen meter.
Oja, het betreft een V90 met SC805
Groeten,
Miche
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vast wel.Koop wel een stevige ring, niet een slap stuk plastic.starly schreef : 3) Volstaan adapterringen om de klankkast goed af te dichten (en daarmee de geluidskwaliteit te borgen...)
- V700 register
- Nieuw lid
-