Premium Sound System
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inderdaad, allemaal, de SC-series dan..Zelfs de SC-90x radios passen er in, maar geven zonder versterker geen geluid natuurlijk.André Swart schreef :
Volgens mij passen in de 960 alle bigfront/dubbeldin-Volvoradio's.Krijger schreef : ...Weet jij toevallig welke types geschikt zijn voor een 960 station uit 1996?...
De HU-series, waaronder ook de HU-1205 passen niet, tenzij je de 4 scherpe hoeken wat meer afvijlt.Dan past ie op zich wel, maar dan ontdek je dat de antracietkleur van de HU net ietsje lichter is, dan die van de SC.
Dus............
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
In de C-stijl? Ik vermoed dat je de B-stijl bedoelt. En die zat als ik me de schema's goed herinner, gewoon, net als die in de D-stijl, aan de uitgang voor de speakers in de achterdeuren geknoopt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor jullie reactie! Leuk, kan ik de oude rommel die er nu inzit wegdoen en de originele spullen ervoor terug plaatsen.
Thanks nogmaals en groet

- V700 register
- Nieuw lid
-
Vandaag aangekomen (een andere dan ik hier bedoelde, maar daar zit Paypal al achteraan), erin gezet, alles doet 't, en klinkt nu al beter dan de VDO! Eerste indruk was wat muf, maar met de basis-instellingen (fader/balans en hoog/laag) kom ik zo al een heel eind. En wat ziet 't er mooi uit...André Swart schreef : Da's nu dus een SC801 ... uit Engeland.
P.S.: alle lampjes doen 't ook nog. Zou er bijna een extra rondje voor omrijden
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is dat een zwarte of een grijze?André Swart schreef : Want nu zit de ook gekochte SC805 Premium Sound System erin.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoewel het geluid van de non-PSS voor mij al behond good was, is deze PSS toch echt wel een maatje beter zeg! Het geluid is behoorlijk voller, iets minder scherp en hij houdt het veel langer vol mooi geluid te fabriceren als je hem harder zet. Aan mijn reeds 10 aanwezige luidsprekers (zonder subs) heb ik niets veranderd.
Ben wel zo dom geweest een CD in de oude te laten zitten. Weet iemand hoe ik die eruit krijg zonder hem weer aan te sluiten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb de mijne er even uit om alle lampjes te vervangen (deden het half wel en half niet, maar een nieuw setje lampjes via Bas is onderweg als 't goed is) dus tijdelijk de 801. Ook erg lekker hoor...
Veel plezier ermee!
En als <a href=" link.marktplaats.nl/316940714 " target="_blank">de SC-801 van Henk verkocht is, komt mijn SC-801 te koop!
Enne, 805 eruit, 801 aansluiten, CD eruit, afkoppelen en 805 er weer in duurt ongeveer even lang als dit opschrijven denk ik.