Premium Sound System
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wel als je de radiocodes hebtAndré Swart schreef : Enne, 805 eruit, 801 aansluiten, CD eruit, afkoppelen en 805 er weer in duurt ongeveer even lang als dit opschrijven denk ik.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet. aansluiten is de enige optie.Niks geen gaatje, niks geen plaat eraf en ergens aan draaien, hij zit erin, en zonder prik gaat ie er echt niet uit.Mocht je de code kwijt zijn, druk op 6 terwijl je hem aanzet, dan heb je 3 minuten om de cd eruit te krijgen door gewoon op de eject toets te drukken.Zelfs zonder code kun je nog de radio beluisteren, maar na die 3 minuten is het over.mbroeren schreef : Ben wel zo dom geweest een CD in de oude te laten zitten. Weet iemand hoe ik die eruit krijg zonder hem weer aan te sluiten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat had ik volgens mij al eens duidelijk gemaakt, niet? Van dat loop werk en het verschil in serienummers?Vreemd alleen, dat je nu een PSS zegt te hebben, met een VO8050 nummer, terwijl het serienummer op de zijkant eigenlijk met AL zou moeten beginnen.mbroeren schreef : Mede dankzij de info via dit topic, heb ik een uitstekende en fraaie zwarte SC805 Premium Sound System (PSS) op de kop getikt (V08050) en ik moet zeggen dat de verschillen groter zijn dan ik dacht in vergelijk mijn vorige zwarte SC805 niet PSS (let op Bas: deze had serienr V00680). En ja, het loopwerk is preciezer want al de gebrande CD's die mijn oude niet afspeelde, speelt de PSS wel af!
- V700 register
- Nieuw lid
-
klopt, het is een bevestiging vanuit mijn praktijk van wat jij al eerder had gezegd Bas. Ander loopwerk (in mijn geval valt de spin-methodiek goed uit kennelijk) en beter geluid.Baseman schreef :
Dat had ik volgens mij al eens duidelijk gemaakt, niet? Van dat loop werk en het verschil in serienummers?Vreemd alleen, dat je nu een PSS zegt te hebben, met een VO8050 nummer, terwijl het serienummer op de zijkant eigenlijk met AL zou moeten beginnen.mbroeren schreef : Mede dankzij de info via dit topic, heb ik een uitstekende en fraaie zwarte SC805 Premium Sound System (PSS) op de kop getikt (V08050) en ik moet zeggen dat de verschillen groter zijn dan ik dacht in vergelijk mijn vorige zwarte SC805 niet PSS (let op Bas: deze had serienr V00680). En ja, het loopwerk is preciezer want al de gebrande CD's die mijn oude niet afspeelde, speelt de PSS wel af!
Mijn VO0680 is een zwarte waar jij het over een grijze hebt. Overigens lijkt het erop dat bij die het frontje er makkelijk af kan. De zwarte PSS van mij heeft echt van bovenaf het stickertje gelezen V08050. Op de zijkant heb ik niets gezien.
Wil je foto's?
- V700 register
- Nieuw lid
-
nee hoor, maar als je een serienummer kwijt wil samen met de correcte code, stel ik daar wel prijs op.ik ben ze nog steeds aan het verzamelen omdat ik er van ben, dat er een rekensom achter de decodering zit, aangezien men enkel een serienummer verlangt bij de dealer en er soms twee codes retour komen met de tekst dat 1 van de 2 moet werken.mbroeren schreef : Wil je foto's?
Dus, als je die in een PB wil zetten graag, als je dat niet ziet zitten, begrijp ik dat ook.
- V700 register
- Nieuw lid
-
u hebt een uitgebreide PBBaseman schreef :
nee hoor, maar als je een serienummer kwijt wil samen met de correcte code, stel ik daar wel prijs op.ik ben ze nog steeds aan het verzamelen omdat ik er van ben, dat er een rekensom achter de decodering zit, aangezien men enkel een serienummer verlangt bij de dealer en er soms twee codes retour komen met de tekst dat 1 van de 2 moet werken.mbroeren schreef : Wil je foto's?
Dus, als je die in een PB wil zetten graag, als je dat niet ziet zitten, begrijp ik dat ook.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Ontvangen, waarvoor mijn dank.mbroeren schreef : u hebt een uitgebreide PB
- V700 register
- Nieuw lid
-
'k Heb geen idee, maar kwam op Marktplaats een SC801 tegen van ene Dalhuisen. Leek me van Henk . Dus wacht ik nog even met verkopen tot die van Henk weg is. (Hé, hoor ik daar Neelie Smit-Kroes aanbellen?)henk 940LPT schreef : ...Uit interesse: Heeft Henk zijn 801 te koop omdat die niet in de 760 I past ivm plaatsing van de relaistray ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog even een vraagje: had de originele 805 ook een 'koelribben'-achterkant? Zoals jij het beschrijft, heeft de PSS-versie een zwaardere versterker/elektronica om de klappen op te vangen, of eigenlijk: uit te delen. Zag dat verschil wel duidelijk tussen mijn 801 en 805, maar ben benieuwd of de 805 en 805PSS aan de buitenzijde verschillend zijn. Niet dat je hem er daarvoor uit moet halen hoor! Tenzij je je CD terugwilt en gelijk even een blik werpt...mbroeren schreef : ...en ik moet zeggen dat de verschillen groter zijn dan ik dacht in vergelijk mijn vorige zwarte SC805 niet PSS...
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
He Martijn, heb jij die zwarte V08050 PSS van Marktplaats waarvan de code met zwarte viltstift op de bovenkant geschreven stond?mbroeren schreef : Mede dankzij de info via dit topic, heb ik een uitstekende en fraaie zwarte SC805 Premium Sound System (PSS) op de kop getikt (V08050) en ik moet zeggen dat de verschillen groter zijn dan ik dacht in vergelijk mijn vorige zwarte SC805 niet PSS (let op Bas: deze had serienr V00680). En ja, het loopwerk is preciezer want al de gebrande CD's die mijn oude niet afspeelde, speelt de PSS wel af!
Als je ooit je code kwijt bent is er vast wel iemand op dit forum die net als Bas geinteresseerd is in radio's en van dit soort advertenties de foto's opslaat...