Zelf schokbrekers vervangen óf juist niet?

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2008 09:14 #1065809 door Miquel Engelen (GAST)
Zelf schokbrekers vervangen óf juist niet? is gemaakt door Miquel Engelen (GAST)
Hallo mede Volvoisten,

Onder mijn 940 estate wil ik graag nieuwe schokbrekers achter gaan monteren. Nu is mijn vraag, is dit goed zelf te doen? En zo ja, hoe zou ik dat dan moeten doen? Ik ben op dit gebied echt een leek, maar wil graag leren!
Of is dit juist zo'n klusje wat je door een goede garage moet laten doen?

Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2008 09:21 #1204406 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke kant?
Voor of achter?
Voor, zou ik alleen aan beginnen als je een beetje handig bent met klussen en je een veerspanner kunt lenen of in bezit hebt.'t Is verder geen rocket-science, maar net effe lastiger dan achter.
Achter zou ik zonder meer zelf doen. Als blijkt dat het achter betreft, kan ik je wel een beschrijving leveren. 

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2008 09:24 #1204407 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic achter

Miquelangelo1969 schreef : Onder mijn 940 estate wil ik graag nieuwe schokbrekers achter gaan monteren.

Volvo <a href="/taxonomy/term/1740"><acronym>940</acronym></a> <a href="/taxonomy/term/694"><acronym>GLE</acronym></a> 2.3 <a href="/taxonomy/term/711"><acronym>16v</acronym></a> Estate '92 - Tropic Green (412) - "Skepp" - 316.000km - lidnr: 948

&#160;
Hoi Bas,
&#160;
het gaat inderdaad om de achterveren, en ik zou echt heel erg geholpen zijn met een werk'wijze' omschrijving!
&#160;
Gulle Groet,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-06-2008 09:56 #1204411 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic estate service
hoi miquel,