Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2010 20:50 #816981
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
Pfff, al die moeite genomen om te antwoorden, maar zoals Jos mij in PB al had gezegd, Kansloos!
L*L
Het is geen 'o' die er tussen moet!
L*L
Het is geen 'o' die er tussen moet!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2010 20:53 #816982
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
mwa filmpje is in mijn ogen alleen maar grappig
heeft iig niets te maken met het overlijden van de koppeling, dat is gewoon achterstallig onderhoud.
heeft iig niets te maken met het overlijden van de koppeling, dat is gewoon achterstallig onderhoud.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2010 20:58 #816983
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
Tja, dan nog, maar niet aftrappen is dan ook niet helemaal juist!
"ik heb nooit volgas gereden"
daar lijkt het mij niet echt naar!
filmpje is idd wel mooi en leuk om te zien, resultaat is wel wat minder! Vind het gewoon jammer, had een mooie einde kunnen kennen
"ik heb nooit volgas gereden"
daar lijkt het mij niet echt naar!
filmpje is idd wel mooi en leuk om te zien, resultaat is wel wat minder! Vind het gewoon jammer, had een mooie einde kunnen kennen
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2010 21:00 #816985
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
ja daar heb je wel weer gelijk in idd.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2010 21:06 #816988
door V300 register
Er zijn genoeg mensen die even met hun auto spelen! Onder andere jij, Erik en nog vele anderen, maar als jij iets kapot maakt, dan fix je het ook en gooi je hem niet op het stort! Zo werkt het toch!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2010 21:10 #816992
door Anjo van den Akker
karsten, ik heb mensen meegemaakt die hun 300 door een defecte stationairsproeier van de hand deden. of remslangen afkeur bij de apk waarbij de reparatie volgens hun te duur was
komt al bijna in de categorie "lampje kapot,> naar de sloop die auto"
ik kijk echt nergens meer van op, wat ik wel vet vind is dat op die manier de liefhebbers van de gebruikers gescheiden wordt; uiteindelijk hou je enkel goede auto's over met eigenaren die wel echt voor de auto's zorgen en dat vind ik veel belangrijker als zoveel mogelijk 300's geregistreerd houden.
komt al bijna in de categorie "lampje kapot,> naar de sloop die auto"
ik kijk echt nergens meer van op, wat ik wel vet vind is dat op die manier de liefhebbers van de gebruikers gescheiden wordt; uiteindelijk hou je enkel goede auto's over met eigenaren die wel echt voor de auto's zorgen en dat vind ik veel belangrijker als zoveel mogelijk 300's geregistreerd houden.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
09-02-2010 22:50 #817019
door V300 register
Je moet je er ook gewoon niet over opwinden.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2010 22:50 #817020
door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
Ik zeg topic dicht gooien.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2010 22:56 #817023
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
[mod]Ik zeg, goed idee![/mod]
Moderators: Mark Smeets