Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-01-2010 22:51 #812683 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
Dat geloof ik graag, hier is het af en toe wel ?rg gezellig... :D

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2010 09:46 #812703 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
Ja hier wel, maar als een sletterige mod bijdehand gaat doen dan is er geen probleem maar als ik eventjes vraag of ze heel gauw weer gaat zippen dan wordt ik gebanned..

Hihihi.. :$
ijsmeis.zip :P

Maare Ja is weer die ouwe reus!!

hij heeft in 1 jaar tijd 10 km hooguit gemaakt en de laatste 6 maanden niet eens gestart.. Ik kom er aan, ik zit. Zonder te wachten draai ik de sleutel door en tjik-tjik-Broemmmmmmmm :P Direct na 6 maanden stilstaan gelijk aangesprongen.. Voor APK moest het voorruit vervangen worden en dat heb ik gedaan door een hele goede schade hersteller:

xs.to/image-A550_4B59651B.jpg
de hele neus heeft de blanke lak los gelaten, dus ben opzoek na een vento motorkap, Grille (veel steenslag) en koplampen (daar doen we het voor)..

Maar het blijft me werkpaard dus blijft min of meer origineel.. ga me nu echt focussen op me beemer!!!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2010 10:29 #812707 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?
Zit er geen auto-resize op dit forum?
Dit kijkt nogal lastig.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2010 15:25 #812723 door V300 register
Ik snap er geen bal meer van: hoeveel auto heb je nou eigenlijk en op hoeveel fora hang je rond? Ik tel al 1 volvo, 2 bmw's en 1 VW. Wat moet je er allemaal mee? :wtf2:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2010 16:05 #812724 door V300 register
Kapot maken :P

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2010 23:07 #812743 door V300 register
dat plaatje sloeg idd nergens op qua afmeting.

auto resize hebben we wel mogelijkheid voor (nieuwere versie) maar nog nooit geinstalleerd, veel teveel gewijzigd (vooral skin dingetjes en stukjes vertaling die dan weer aangepast moeten worden)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2010 23:15 #812744 door V300 register
Offtopic: Ik heb een javascriptje die je in de body-tag van de het forum gooit en dan automagisch de foto's verkleint :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
22-01-2010 23:27 #812747 door V300 register
dat hebben wij volgens mij ook al, als het tenminste hetzelfde dingetje is wat je ingebouwd hebt in de website? :)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2010 03:40 #816087 door V300 register
Ben weg hier, Harstikke bedankt voor alle hulp, ma na mijn mening is het toch de drukgroep/koppeling..

Groetjes,
Kaantjee.. :*

En ja ik heb 2 BMW's en een Golfje nu :)

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
08-02-2010 21:02 #816843 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Vario Kapot? Of Koppeling? Weet iemand raad?

Kaantjee;130968 schreef : 1 middagje fun gehad.. en nog niet eens veel belast moet je denken.. Driften deed ik met hooguit half gas.. want tja, ik hou er niet van een autotje van 20 jaar oud op zijn staart te trappen..

Zie hier een middagje fun:
youtube

special thanks aan Anjo voor het opzoeken op youtube :D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC